/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Jeg har en hjemmeside WWW.fleng.net
Fra : fleng
Vist : 897 gange
200 point
Dato : 30-06-12 19:28

Jeg har en hjemmeside WWW.fleng.net, men lige for øjeblikket er den meget af tiden - ganske utilgængeligt, dog mest i IE9, dog ikke så meget i Firefox, men hotline hos One.com (hvor siden Ligger) siger det er en sløv server - hvad kan jeg gøre ved det?
Med venlig hilsen Fleng

Kommentar
Fra : YOGIxBEAR

Dato : 30-06-12 19:38

Det er da en spændende hjemmeside. Især for folk fra Holstebro og omegn.

Meget detaljeret og alt muligt ...

Jeg ser den, helt fint, i Firefox på Linux Mint, 13 MAYA ...

Ingen problemer ...

YOGIBEAR

Kommentar
Fra : YOGIxBEAR

Dato : 30-06-12 20:01

http://www.fleng.net/

Er da hurtig ... Og Præcis

På Firefox og På Linux Mint, 13, MAYA - I hvert fald ...

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 30-06-12 20:31

Bare jeg kunne sige det samme herfra

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-06-12 21:38

Citat
YOGIxBEAR

Velkommen IGEN J Ø R N

Der noget galt med bredden, jeg skal scrolle sidelæns - IE8
Hvilket er noget af det VÆRSTE jeg kender til...

Og bortset fra det, så virker dit link ikke - http://www.fleng.net/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-06-12 21:40

Citat
men hotline hos One.com (hvor siden Ligger) siger det er en sløv server

Så få DEM til at gøre noget ved det
det kan da ikke være dit problem, at deres server har det dårligt

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 30-06-12 22:47

Velkommen IGEN J Ø R N

Der noget galt med bredden, jeg skal scrolle sidelæns - IE8
Hvilket er noget af det VÆRSTE jeg kender til...

Og bortset fra det, så virker dit link ikke - http://www.fleng.net/

Det er jo lige det der er problemet at siden periodevis er utilgængeligt
Mht. sidebredde så har den en sidebredde på 1200 pixel men dog kun 1000 som det primære felt

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-06-12 23:26

Der er forskel - du har smidt et komma
WWW.fleng.net,
http://www.fleng.net/
mun opløsning er 1024x768 og jeg ser dette

http://www.gratisimage.dk/image-5C95_4FEF6F52.jpg

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-07-12 01:07

Er du da vimmer, den er hurtig. Jeg når ikke engang at blinke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-07-12 07:58

Den virker ok, een gang imellem!
Har prøvet at åbne den 5x nu, der virkede den fint, i går kunne jeg ikke åbne den!

Det må jo være, som nomore siger, one.com's problem hvis de siger den ligger på en langsom server...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-07-12 09:08

Ja langsom server er one-coms problem.
Men det er dit problem at du har for meget på hver side i for stor størrelse.

Det kan være at du selv har vænnet dig til en meget høj skærmopløsning, og at det så ser rimeligt ud hos dig.
Men der er mange som af forskellige grunde bruger noget mere normalt. Der er scrolling ret irriterende.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-07-12 09:48

Kan lige nævne, at jeg selv har problemer med mine sider (Lørdag aften/nat),
som også ligger på one.com, det er dog iorden igen i dag

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 01-07-12 13:44

interessant side vi må se mere på . Den kommer som et slam her ved mig. Altså når jeg lige skriver det rigtige ifølge google. Vi må jo være opmærksom på at virus tjek og andet kan holde siden hen.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 02-07-12 16:39

ved ikke hvor problemet er men det kører ikke tilfredsstillende - upload via Frontpage ftp er ganske umuligt, direkte adgang med ftp. er heller ikke muligt så ????? Hvad nu lille du -

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 02-07-12 19:58

Ja det er jo lidt svært uden at have det i fingerne.
Men kunne være din firewall står for stramt, så deaktiver den for at se om det har noget at sige.
du har da fået noget lagt på serveren en gang.
der må vel også komme at svar når du prøver Ftp normalt, så kik her.
Det er vel ikke så simpelt at du skal bruge sikker ftp på port 22.
lidt at tænke over.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 02-07-12 20:46

Meget fint Steen, jeg har 5 domæner jeg har kørende - og der er 2 af dem som har samme problen. når jeg fejlfinder skriver den "ressource(fleng.net) er online, men reagerer ikke på forsøg på at oprette forbindelse.

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 200 point
Dato : 03-07-12 08:41

ved samme udbyder??
jeg bruger filezille til at ftp med, her kommer et par linier forneden der siger lidt om hvad der sker.
Eller må du prøve at tale med dem om det , ja så prøv lige fra en anden PC.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 03-07-12 11:19

Fejlen er fundet - syntaksen er ændret - ved ikke hvorfor, fra ftp://fleng.net til ftp://ftp.fleng.net
det gælder for 2 domæner. - ftp://(domænenavn/ fungerer stadigvæk for 3 domæner - og det er hos samme udbyder.
Med venlig hilsen
Fleng

Godkendelse af svar
Fra : fleng

Dato : 03-07-12 19:57

Tak for svaret stone47. Flere andre burde også havde været med her eftersom i alle har været med til at lede mig på sporet. Men en stor tak til alle som har bidraget til sagens opklaring, - TAK.

Med venlig hilsen Fleng