/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Wifi Badevægt - Stofanet
Fra : oleeliassen
Vist : 552 gange
500 point
Dato : 30-06-12 17:41

Jeg har købt sådan en: http://www.withings.dk/withings-wifi-badevaegt
Men når jeg skal installere den via usb-kablet så får jeg følgende fejl: http://gupl.dk/681820/
Jeg er trådløs på stofanet og med allways on på den bærbare.
Hvad gør jeg nu?

Ole

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-06-12 18:24

Har du MAC filter slået til på din router?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 30-06-12 19:54

Det aner jeg ikke. Det er en router jeg har fået fra Stofanet. Kan jeg tjekke det nogen steder, og hvordan?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-06-12 22:17

Mine erfaringer med stofa er at de ikke er særlige samarbejdsvillige omkring router og opsætning.

Jeg ville købe og sætte min egen router til deres - med et kabel. For herefter selv at bestemme over mit trådløse netværk. Jeg tvivler på at du kan lov at pille i opsætningen i din Stofarouter.

Jeg tror faktisk ikke de har en router ved dig, du har formentlig blot et trådløst Accespoint.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-07-12 12:49

Citat
Hvodan kan en badevægt måle fedtprocenter