/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Maler i næste uge - Århus
Fra : mostmighty
Vist : 551 gange
20 point
Dato : 29-06-12 21:06

Tror I der er nogen mulighed for at en maler kan komme i samme uge som man ringer til ham?

Og i fald han kan, er det så bare tegn på, at ingen andre vil have ham = dårlig kvalitet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-06-12 21:09

det må du spørge maleren om

Kommentar
Fra : mostmighty

Dato : 29-06-12 22:59

Teil: skal jeg spørge maleren, om han leverer dårlig kvalitet?

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 29-06-12 23:55

Citat
Og i fald han kan, er det så bare tegn på, at ingen andre vil have ham = dårlig kvalitet?
Det kan også være fordi han/hun ikke har sakt ja til andre, det er også sommerferie periode. Så hvis du skal have det lavet i næste uge, og det er et stykke arbejde der strækker sig over 5 arbejdsdage har du meget travlt. Fuld tilfredshed eller pengene er spildt, du har kun et forsøg.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-12 09:06

Citat
Tror I der er nogen mulighed for at en maler kan komme i samme uge som man ringer til ham?

Det må du spørge en maler om, det er da ligegyldigt hvad vi tror.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-06-12 12:19

Du kan da højst sandsynligt få en maler ud at se på malerarbejdet og give et tilbud på det i løbet af ugen, men at han/hun kan gå igang straks, har ingen andet end maleren forudsætning for at vide
Og det behøver bestemt ikke være, fordi vedkommende leverer dårlig malerarbejde, men nærmere på grund af krisen, og fordi en stor del af Danmarks befolkning selv maler.

Du kunne jo også indhente tilbud

http://maler-pris.dk/

http://www.byggetilbud.dk/maler/

http://www.danmag.com/maler-aarhus/

osv.