/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung GT-2120 viden efterlyses.
Fra : Eyvind
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 28-06-12 19:53

Ja den er gammel og ikke moderne.
Jeg har brugsanvisning på Dansk og det går også meget godt.

Nu vil jeg bare vide om den kan sættes til gøre opmærksom på at der har været en opringning /sms.
Jeg tænker på noget blinken, som jeg har set andre mobiltelefoner kan.
Det er jo ikke alt som står i den medfølgende vejledning.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-12 01:51

Blink har jeg kun set på smartphones, men det er blot en lille lampe der er uafhængig af skærmen, den blinker uanset om det er forgæves opkald, sms eller opdateringer.

TDC sender en sms hvis der har været et opkald til en optaget eller helt slukket telefon, og med nummeret så man kan tage beslutning om man gider personen lige nu, det sparer også opkald til telefonsvareren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-12 09:04

En af mine venner har en DORO klaptelefon og den blinker når der er ubesvarede tlf eller sms.
Jeg har TDC og de sender besked ...............et stykke tid efter, at der har været et ubesvaret opkald.

Jeg afventer lige om der skulle være en Samsung nørd som har et trick.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 01-07-12 21:18

Tak for svaret LuffeA. Der kommer vist ikke bedre svar end dit.
Jeg sad sammen med nogle venner, og fablede om det manglende blink, og sandelig om ikke der var en som havde en ældre HTC med en milion funktioner som jeg har fået lov at lege med, fordi han ikke skal bruge den...........................og den har grønt blink, indtil jeg åbner sms eller svarer.
Så skal der leges, og den går også på mit trådløse net.