/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem synger og hvad hedder sangen ?
Fra : olsenme
Vist : 551 gange
300 point
Dato : 28-06-12 17:44

Jeg ved ikke hvorfor mit spørgsmål er blevet annulleret, måske
det var for svært.
Men jeg leder altså stadig efter denne sang:

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=157196

Martin

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-06-12 18:08

Citat
måske det var for svært.

Det er der da mange ting der taler for!

Ingen af de absolut meget musikkyndige har tilsyneladende kunnet finde ud af det, så nu er det kun miraklerne der skal til for at opklare det...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 28-06-12 18:40

Måske et vild skud, men

Flemming Bamse Jørgensen med nummeret "Din Sang" fra albummet af samme navn fra 1977

Melander

Kommentar
Fra : olsenme

Dato : 28-06-12 19:29

"Din sang" er skrevet af Elton John og Bernie Taupin så den er vel blot
en dansk udgave af "Your song" ?
Titlen kunne måske være rigtig, men det er forholdsvis langt fra den rigtige melodi.

Martin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-06-12 20:35

Jeg synes det lyder som en af deltagerne i et TV udsendelsen, enten X faktor eller stjerne for en aften. Så kontakt DR og spørg.

Kommentar
Fra : olsenme

Dato : 28-06-12 21:17

Tak for ideen men sangen er fundet på et spolebånd, der er optaget ca. 1976 så X-faktor og lign. kan nok udelukkes.

Martin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-06-12 00:11

Jeg kender den stemme, jeg har hørt den før, men jeg kan ikke huske navnet. Jeg skal høre den flere gange og så vil jeg komme med et gæt.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-06-12 07:15
Kommentar
Fra : olsenme

Dato : 29-06-12 07:30

Hvornår var det nu lige, at Svend Hildebrandt havde Lørdagsbal (ja, om lørdagen, klart!) ?
Dér blev forskellige lokale bands ofte præsenteret og min frygt er, at det måske kan være sådan eet
så der findes måske ikke engang en pladeudgivelse.
På den anden side lyder den lidt for "ren", den lyder "produceret" og der er ingen publikumsstøj el.lign. som der often var på de udsendelser.
Hmm...

Martin

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 29-06-12 12:23

Jeg kommer til at tænke på Torben Lendager/Walkers

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-06-12 16:53

Mon ikke Torben Lendager (tidl. Walkers) kan give dig svaret......det lyder umiskendeligt som en tekst har har kreeret