/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
grønne volume streger
Fra : hightowernr1
Vist : 293 gange
50 point
Dato : 28-06-12 10:17

efter jeg har lagt xp på en acer Extensa, mangler jeg de der grønne volume streger, når jeg skruer op og ned for lyd.
Har ledt på nettet, men synes ikke rigtig der dukker noget op. Ved ikke hvad man kalder disse?
En der kan finde et link til mig?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-06-12 10:25

Den bliver nok svær og løse den der. Hvis du går ind på det samme link som du har fået før til og hente drivere, så skal du klikke på fanebladet Applications, derinde kan du finde programmer til det du søger, MEN det ser ud til at der ikke er noget til Windows XP.
Hvis du ikke har linket mere så er det her.
http://support.acer.com/us/en/product/default.aspx?tab=1&modelId=738

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 28-06-12 10:31

ok, vender lige tilbage. Ellers er det oppe at køre nu.
Dog mangler jeg en enkelt driver:
Modem Device on high defination Audio Bus. Men kan ikke finde noget til den...ved ikke om det betyder noget? Tror ikke manden opdager det...ha ha
Men de grønne streger, dem tror jeg ikke han kan undvære

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 28-06-12 10:41

Er der nogle der ved hvad de hedder de der grønne streger?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-06-12 10:47

De hedder ikke noget, det du skal ha' installeret er Acer Empowering Technology Framework, det er desværre bare ikke tilgængligt til XP.

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 28-06-12 12:42

Fandt en launmgr hotkey 2.0.081 til xp og wupti så er de grønne streger der når man skruer op og ned. Havde den liggende på en gl acer extensa, og den funker.

Annuller spørgsmålet
Fra : hightowernr1

Dato : 28-06-12 13:00

Jeg løste selv opgaven