/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung galaxy s3
Fra : kenwood
Vist : 550 gange
500 point
Dato : 28-06-12 08:08

nogen der ved hvorfor den nedtoner lyset når man går på nettet med den,strømsparer er ikke sat til.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 28-06-12 08:20

mener det har noget at gøre med det lys der er omkring telefonen, for at det skulle være nemmere at se skærmen.. men det kan også være noget helt andet...

Melander

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 28-06-12 08:22

lyscensor er slået fra,det er den der selv regulerer lysstyrken

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 28-06-12 11:58

du kan bytte med min s2 så vil je gerne finde ud af det ....

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 29-07-12 15:22

Først og fremmest så tillykke med en glimrende telefon. Jeg har været glad for min, men vil for alt i verden fraråde dig at spilde penge på det originale S3 etui fra Samsung hvis du skulle have overvejet at undgå ridser i skærmen. Etuiet er alt alt for lille til telefonen og selv med to hænder er det rigtig svært at få den stakkels telefon mast ned i etuiet :p

Men nok om det, jeg vil gætte på du bruger standard browseren? Prøv Opera Mobile som du finder i markedet. Den er både langt mere brugervenlig, understøtter flere formater og så burde den ikke længere skrue ned for lyset hvis du da har slået de forskellige strøm besparelser og "automatisk lysstyrke" fra? :) Det virkede for mig :)