/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook Express
Fra : thewizards
Vist : 652 gange
200 point
Dato : 27-06-12 19:11

Jeg nogen kan hjælpe mig derude.

Jeg har Windows 7, hvor Windows life mail er installeret. Jeg ønsker Outlook Express installeret i stedet. jeg har forsøgt mange gange, men intet er lykkedes endnu. Jeg håber der er nogen derude, som kan hjælpe mig.

Bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-12 19:14

Expres er UDGÅET - så glem det - den virker IKKE i win7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-06-12 19:40

Brug Thunderbird som er et gratis mail program, og kan tilpasses som du ønsker!
http://www.mozilla.org/da/thunderbird/

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 27-06-12 19:44

eller brug microsoft outlook fra office pakken.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 27-06-12 20:02

MS OUTLOOK er videreudviklingen af outlook expres og adresser og mails kan konverteres til den

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-12 20:17

Outlook Express var en fast del af Internet Explorer helt op til version 8 som ikke kan installeres på Windows 7, i og med en nedgradering ikke tillades.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-06-12 21:29

Nå det kan da vist være lige meget med at komme med go'e forslag her!

Spørgsmål
- Ubesvarede 5
- Besvarede 7
- Annullerede 40
- Slettede 0
Ialt 52

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-12 21:32

Citat
Outlook Express var en fast del af Internet Explorer helt op til version 8 som ikke kan installeres på Windows 7

1. Jeg har IE8 på min win 7 ..........men der er ingen Outlook Express.
2. Jeg har Outlook Express i XP og jeg mener det er styresystemet XP som leverer den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-12 22:20

Jeg hentede OE ovre i XP men den kan ikke installeres i win 7

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-06-12 23:24

Citat
Jeg hentede OE ovre i XP men den kan ikke installeres i win 7

Prøv dette
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/install-and-use-windows-xp-mode-in-windows-7

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-12 09:24

Tak - men det er prøvet.