/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Signatur i Windows live Mail
Fra : jensviggo
Vist : 536 gange
50 point
Dato : 26-06-12 08:09

Jeg har Windows VIsta og vil nu ger have oprettet signatur i Windows Live Mail,
Jeg har prøvet at bruge Klaudis på Youtube, men kan ikke få det til at virke det ligner ikke.
Jeg har prøvet i indsæt, men der er signaturen gråtonet, så den kan jeg ikke bruge, hvad mon jeg gør?????????????????????+

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-06-12 09:18

Med signatur mener du en underskrift a la Med venlig hilsen?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-06-12 09:43

Det går jeg ud fra at det er. Har du været inde i indstillinger og oprette en signatur?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 26-06-12 09:45

nej det har jeg ikke, kan ikke finde indstillinger

jensviggo

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-06-12 09:53

Du kan finde indstillingerne på to måder. Enter trykker du på Alt og så kommer der en menu-værktøjslinje frem, der skal du klikke på Tools/Funktioner - Indstillinger og så skulle der gerne være et faneblad der hedder Signatur, derinde kan du oprette din signatur og så kan du indsætte den i dine mails.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-06-12 09:55

Hov....... Den anden måde du finder indstillingerne på er oppe i højre hjørne, der skulle der gerne være 3 knapper med en lille pil der peger nedad, der skal du trykke med den i midten og vælge indstillinger og så er det på sammen måde, find fanebladet signature.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 26-06-12 10:01

der er tre knapper, et øje enblå knap med en pil skråt op til hølre og skråt ned til venstre og så er der en sort skruenøgle

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-06-12 10:08

Brug den første metode jeg skrev.
http://www.kandu.dk/spg162705.aspx#1868240

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 26-06-12 10:18

når jeg trykker på alt, kommer der 6 tal frem---------------1 på gem 2 på fortryd, 3 på annuller fortryd, 4 vedhæft fil, 5 høj prioritet og 6 lav prioritet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-06-12 11:25

Du skal ikke være igang med at skrive en mail. Det skal være helt ude i starten.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 26-06-12 13:41

Åben dit mailprogram.....

Under den (sandsynligvis) blå linie øverst har du flere menupunkter...

Den YDERST til venstre indeholder "indstillinger" - der vælger du "e-mail"....

På den boks der åbner vælger du faneblad "signatur"

Så er det bare at lave/hente den du vil bruge.....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-06-12 19:47

Hvordan opretter jeg en signatur i Windows Live Mail?
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-live/mail-create-signature

Citat
Jeg har prøvet at bruge Klaudis på Youtube

Har jeg noget der?!

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 27-06-12 10:17

Tak for svaret refi. Det virkede i første hug, tusind tak

mvh

jensviggo