/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
jumpstyle
Fra : julle123456789
Vist : 161 gange
20 point
Dato : 24-06-12 22:28

hej alle kandubrugere jeg er en pige på tolv år der gerne vil gå til jumpstyle men ved ikke vor man kan det så hjææææælp det haster!!!!!!
P.S.
Jeg bor i Århus V

Kommentar
Fra : netop

Dato : 24-06-12 23:15
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-06-12 02:09

en mulig jørn......

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-06-12 02:40

Du kan finde kandu., men ikke jumpstyle

Prøv at google...........

Og det med at det haster, - det er normalt ikke muligt at tilmelde sig et hold før efter sommerferien,-

ved Sæsonopstart!

men måske http://www.pilgaarddans.dk/Pilgaard_Dans/Stilarter.html:-)