/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
dreads
Fra : rastaMe
Vist : 869 gange
20 point
Dato : 24-06-12 16:59

hej, jeg er en pige på 13 og jeg kunne godt tænke mig at få lavet dreads. Mit hår går næsten til skuldrene og er meget tyk. Jeg har læst meget om det og er faktisk lige glad hvis mit hår skal klippes kort, men er der noget man virkelig skal tænke over inden man får dem lavet?, hvor meget skader det ens hår?, kan man få lus eller mider ud uden at skulle have klippet sine dreads af? og kan man få lavet dem i Randers eller der omkring helst hos en prof.
Tak på forhånd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-06-12 17:18

Prøv lige at søge med google og se hvor meget du skal gøre for at vedligeholde dine dreadlocks.
https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=dreads&ie=utf-8&oe=utf-8

Husk at du kan klikke på "oversæt denne side" ud for de forskellige link.

Kommentar
Fra : rastaMe

Dato : 24-06-12 18:01

ja jeg ved at det er meget svært at vedligeholde dem men jeg vil give det en chance

Accepteret svar
Fra : malmin

Modtaget 10 point
Dato : 24-06-12 20:12

Hej rastaMe.

Prøv at se denne side http://dreadlockcph.blogspot.com/ Jeg tror at du kan finde de fleste svar på din spørgsmål her. Og denne side skal ikke oversættes

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-12 10:47

Godt Malmin

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 25-06-12 13:53

Har du også et ønske om at få draeds Eyvind

Jeg har lige været hos en læge der havde dreads helt ned til rumpen. Jeg måtte simpelthen spørge hvor mange år det havde taget at få så langt hår. Han mente at det var mere end 25 år siden at han var blevet klippet.

Jeg var lidt skeptisk - kunne jeg tage en pære dansk læge med blonde dreads alvorligt?
Han viste sig at være kompetent til sit arbejde.

Man skal ikke altid dømme folk på deres udsende - selv om jeg nogen gange gør det alligevel

Godkendelse af svar
Fra : rastaMe

Dato : 29-06-12 00:18

Tak for svaret malmin. det var næsten alt hvad jeg ville vide