/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Autocad ??
Fra : JRM
Vist : 381 gange
20 point
Dato : 30-05-03 21:55

Hejza Alle

Jeg står og mangler programmet autocad, til at tegne mit drømme hus.

Der skulle ikke være en venlig en der har det ????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-05-03 23:34

Det er synd, for ca. 1 år siden kunne man få et komplet program på prøve i 3 md.
Her skulle være noget demo
http://www.ecaad.com/dy/shr/content.asp
Og her, rimeligt nemt at arbejde med, men det er med US mål på bl.a. køkkener.
http://www.chiefarchitect.com/
Emesen.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 31-05-03 13:35
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 31-05-03 13:36

Ps.
Det er en 30 dages testversion af AutoCAD 2004

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-05-03 16:16

Hvis din comp. "glemmer" at skifte dato, så står tiden jo stille og det vil vare længe før der er gået 30 dage.
Emesen.

Kommentar
Fra : na12

Dato : 30-06-03 20:36

du kan også finde den på Kazaa
hvis jeg var dig vil jeg vælge Autocad LT 2000 da jeg selv har gode erfaringer med denne vesion.

Hvis du ikke har arbejdet med autocad før skal du værer forberedt på at det ikke barer er så lige til for nybegynder, og LT er kun i 2D hvor alle de andre er i 3D.

na12

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 23-07-03 14:25

Se mit tip...
http://www.kandu.dk/dk/tip/4639
Du er velkommen til at kontakte mig... kan hjælpe dig!

Kommentar
Fra : Hollinger

Dato : 25-08-03 21:25

Du skulle prøve ArchiCAD, der er et husbygningsprogram med vægge, døre etc. 2D tegninger får du bare programmet til at lave!

AutoCAD er jo blot et teknisk tegneprogram.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-03 21:52

Hollinger!
Hvor finder man det program, til afprøvning evt.
Emesen.

Kommentar
Fra : Hollinger

Dato : 25-08-03 22:02

Send en mail til mig på kontoret, så jeg husker det. jeg har demoversion, ArchiCAD 8, liggende:
archicad@lasercad-dk.dk.
Andre er også velkomne til at rekvirere en skive.

Demoversion er ubegrænset brug, man kan bare ikke gemme sit arbejde---sic.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-03 22:12

Ok - tak
Emesen.