/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Reklamer "Ja Tak"
Fra : cmora
Vist : 594 gange
11 point
Dato : 22-06-12 16:20

I vores miljøbevidste opgang er der 8 familier, som har "Reklamer Nej Tak" på postkassen.

Kun 2 familier har ikke sådan en fin badge. Vi er den ene.

Jeg har sat et lille klistermærke med Peter Pedal op på vores postkasse,
med "Reklamer Ja Tak".
- For vi vil nemlig gerne have ugeaviser og diverse reklamer med gode tilbud.

Men - Den er jo ikke så professionelt lavet, denne "Reklamer Ja Tak" badge, som er håndskrevet.

Derfor vil jeg lige spørger jer her på kandu.dk, om der ikke er en kreativ person, som enten kan fremstille en smuk badge eller et flot klistermærke, som vi kan sætte på postkassen? - Og sende det med et link hertil.

Evt. finde noget på Internettet, som kan bruges. Jeg har selv set en - men den var kedelig.

Venter spændt.

Med Venlig Hilsen cmora

Kommentar
Fra : webm

Dato : 22-06-12 18:03

Jørn Flemming Helveg Rudolph du går bare ind på:

https://www.facebook.com/ReklamerJaTak

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 23-06-12 17:56

Jeg forstår det sådan at du ønsker at provokere og håne disse så selvretfærdige mennesker der ikke ønsker reklameaviser.

Du får, må man tro, dine elskede reklamer hvis du intet sætter på postkassen.

Jeg ønsker heller ikke reklameaviser, ikke for at skåne regnskovene og alt det halløj, men blot fordi jeg ikke gider slæbe alle de blade og aviser hen til genbrugskasserne.

Da jeg gerne vil følge eventuelle gode tilbud læser jeg de reklameaviser jeg er interesseret i på nettet.