/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
T shirt med billede upload
Fra : freddiemercury
Vist : 656 gange
200 point
Dato : 22-06-12 13:29

Er er noget der kender til, hvor man kan bestille T shirts, og uploade sit billede, og få det printet
Vistaprint holder jeg mig langt fra....

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 22-06-12 15:46

jeg ved ikke om det er en joke,..

men hvis du googler,... 'print din egen t shirt'
får du 297.000 resultater

.... -- 'T shirt med billede upload'
giver 579.000 resultater

for at tjekke firmaerne kan du kikke ind på
http://www.trustpilot.dk/
og se hvor mange tilfredse kunder de har / har haft.

http://www.spreadshirt.dk/lav-din-egen-t-shirt-C59/product/23546251/designCategory/600

http://www.shirtcity.dk/t-shirt-design?gclid=CJDSjff44bACFQpj3wod6CoV0Q

http://www.unik-tshirt.dk/lav-din-egen.php

http://www.shirtcity.dk/

http://www.lav-din-egen-t-shirt.dk/

hvis du ikke kan bruge nogle af de viste,.. så skriv igen,
så skal der nok være et andet fjols der gider google videre for dig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-06-12 17:38

Vistaprint er da ok jeg har brugt dem og man modtager bare en hel..... masse tilbud. Den kan man vel bare slette hvis man er træt af dem.
Eller giver jeg EA_HS ret. Der er bunker af firmaer til den slags.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 22-06-12 23:36

Citat
Vistaprint er da ok

NÅ???

Jeg vil snarere kalde Vistaprint et rædselsfuldt, oversmart snydeforetagende, som endnu ikke har fattet, at utilfredse kunder ikke vender tilbage.

Det tager 100 år at gennemføre en bestilling, og der sørges for, at kunderne først tilsidst bliver oplyst om den egentlige pris - og det er ikke den lave pris, som der reklameres for!

Vistaprint benytter alle mulige fixfaxerier for at køberne først i sidste øjeblik opdager den egentlige pris, med alverdens ekstragebyrer, latterligt høje leveringsomkostninger og momsoplysninger i sidste sekund - efter al besværet med at bestille tekst og fotos.

- og man kan skam ikke fortryde sin bestilling, ikke engang 5 minutter efter!

- og pengene trækkes selvfølgelig langt tid før, at varerne sendes.

- herefter bliver man monster-spammet - jeg har aldrig været ude for noget lignende, og det er næsten umuligt at slippe for dem.

Hold jer laaaaangt væk fra Vistaprint!!!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-06-12 19:00
Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 23-06-12 21:49

Prio....
Du har virkelig fattet, hvad det drejer sig om! Modsat ea-sh
Vistaprint er noget lort , du har absolut ret........

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-06-12 11:50

prio....
nu skulle det faktisk opfattes som en spøg at Vistaprint er ok. Jeg giver fuldstændig ret i at de er spøjse i deres markedsføring, prisoplysnings metoder samt så spammer de ens mail boks med tilbud så man er ved at brække sig.
Dog skal det siges at jeg kender erhversfirmaer som køber forskellige artikler hos Vistaprint og de er alle rimelig tilfredse med deres priser og leveringstider. De er mere seriøse når man som firma kommer og køber, frem for det tilbud hvor man har "vundet" retten til at få en "gratis" gave af Vistaprint ved at have udfyldt et online spørgeskema af en eller anden art. Der er de frygtelig, men da skal de vel også have kapret kunden for fremtidens slyld.