/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
DF går ind for dyresex
Fra : PeterTheisen
Vist : 645 gange
10 point
Dato : 21-06-12 18:46

Dansk Folkeparti vil ikke forbyde dyresex, som de påstår. Flere af partiets medlemmer har således børn, og da vi mennesker tilhører pattedyrene, kan de ikke have fået børnene uden at have haft seksuel omgang med andre mennesker, altså dyr.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-06-12 20:20

.......sig mig, er du skingrende skør og blød i bolden, Kristian Peter Theisen???? Er det næste at alle SF'ere er bøsser?

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 21-06-12 20:30

Peter Theisen.....

Du fortolker vist ting som fanden læser bibelen!!! Det næste er vel at i dyreverdenen får " søskende "
afkom ,og da vi er dyr så......!!! Nu må jeg sgu be om mine himmelblå Tsk tsk mage til tankegang

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-06-12 20:32

Er kandu-team'et endnu dummere og mere lamme i roen, end at det bør smide den her idiot ud. En ting er Jørn igen igen Rudolph. Men Peter Kristian Theisen, havde vi forlængst fixet på andre sites. Kun SOL.dk og kandu.dk er lamme nok til at beholde de kvaj. Han har historik for at blive bannet og udelukket ganske voldsomt. Menøhhhh superadministratorerne hos kandu kan måske ikke overskue at scanne tumber??? Det er eller ikke svært

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-06-12 20:37

Sverola......Idioten er skingrende skør. Han er kylet ud af ganske mange sites, og er troll, hvad spørgsmål angår. Han har i lang tid startet med SOL.dk og stillet spørgsmålet der først som Kristian (+nogle tal). Så 5 minutter efter ligger det på kandu. Et par andre steder er han smidt ud.

Han er ikke debattør, og svarer ikke og debatterer ikke. Derfor er det almindeligvis spild af tid et svare idioten med alt andet end lal. (DVS Teil svarer bare så godt han kan)!

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 21-06-12 20:54

OK tak for info 3773. Jeg blev overrasket og lettere hidsig da jeg så hans indlæg.
Ja ud til højre med den slags..

Ha en fin aften

Mvh
Sverola

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-06-12 21:06

Han er total gakkelak og oversvømmer kandu fuldkommen (men det giver klicks til kandu's polske ejere og derfor accepterer man det åbenbart). På SOL.dk synes de også frygtelig godt om Kristian (som han hedder der), omend han spammer fuldkommen lig Jørn Rudolph. Tåberne der kalder sig moeratorer tumler rundt og ved hverken op eller ned. Ingen kan gætte hvorfor, hvordan eller hvorledes. Regler er man ligeglad med og tumler bare derudaf, og blacklister lidt her og der..
Normalt altid et par dage bagud.....

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-06-12 21:09

Hej Peter

Jeg ved godt du har (haft?) problemer af forskellige slags, jeg ved du ikke er dum (jeg har en fornemmelse af at ikke mange er enige med mig), men hvad er det liiige du får ud af stille en masse ligegyldige spørgsmål?

Jeg tror de fleste i dette land ved at mennesker er dyr, Jahve, Gud, Allah, m. fl. skabte os ikke, Darwin afslørede vores dyriskhed for ca 150 år siden!

Så hvad er det du vil opnå?

Min første tanke da jeg så dette spm var at anbefale dig at skifte fra legoklodser til Meccano, det kan stadig købes i UK, og er lidt mere udfordrende, og ovenikøbet nyttigt

Kommentar
Fra : poten

Dato : 21-06-12 21:44

Er der mon nogen grund til at spilde tid og krudt på en profil med disse egenskaber?
Spørgsmål
- Ubesvarede    6
- Besvarede    303
- Annullerede    105
- Slettede    0
Ialt    414

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-12 22:26

Citat
Er der mon nogen grund til at spilde tid og krudt på en profil med disse egenskaber?

Der er ingen der forbyder folk at ignorer spørgsmålene, dette gælder også for Jørns spørgsmål, utroligt at folk kan blive ved med at komme med tonsvis af smilyer osv, hvem er den klogeste ??

Jeg har fjernet fluebenet, så ingen grund til at komme med kommentarer til mig

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 21-06-12 22:59

Citat
da vi mennesker tilhører pattedyrene, kan de ikke have fået børnene uden at have haft seksuel omgang med andre mennesker, altså dyr.

Måske bare et forsøg på at være morsom???

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-06-12 01:49

Hej Peter

Jeg vil bare sige
Og?????

Du er velkommen til at læse og analysere denne gamle artikel
http://www.information.dk/107687

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 10 point
Dato : 22-06-12 09:59

Jeg er enig med PeterTheisen, vi er dyr og intet andet, men hvorfor flipper folk sådan ud når der bliver talt om dyrsex?
Der er sku mange andre ting vi gør ved dyr der burde komme først, men som altid når sex kommer på tale mister folk sku evnen til at tænke, man skulle nok begynde med sig selv jeg bryder mig ikke om dyrsex så det holder jeg mig fra og det skulle andre også, men jeg skal ikke bestemme over andre og det syntes jeg er ved at blive målet, på den måde bliver det til at vi skal blande os i alt, vi skal starte med os selv og lade være med at blande os i hvad andre gør, medmindre det sker foran os så har vi sku en pligt til at gribe ind og det ville jeg gøre, men at flippe sådan ud over dyrsex er totalt latterligt, når dyr bliver misbrugt til døde af mange andre ting, men det glemmer folk når de skal købe deres kød og æg osv:
Er det noget jeg hader er det sku moralens vogtere der hyler op hele tiden, har vi da ikke lært noget?
alan57

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-06-12 12:08

Citat
Der er ingen der forbyder folk at ignorer spørgsmålene, dette gælder også for Jørns spørgsmål, utroligt at folk kan blive ved med at komme med tonsvis af smilyer osv, hvem er den klogeste ??

Igen vise ord fra Nordsted1....som jeg er fuldstændig enig i.
Jeg synes det er så frastødende,og total ubegavet,at "tage magten" over andres spørgsmål.

Jeg kan simpelthen ikke fordrage,at nogle føler sig kaldet til at spille dommere,her på Kandu.
På den anden side,burde jeg måske have ondt af disse typer.Det må jo være en lav selvværd,der spiller ind her.Nogle der ikke kan gøre sig gældende,på anden vis....kort sagt,stakler.

Men på en anonym forum.......dejlig skjult hjemme i sofaen,kan man rigtig "spille med musklerne".

M.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 22-06-12 15:01

Tak for svaret alan57.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 22-06-12 15:49

Citat
Jeg har fjernet fluebenet, så ingen grund til at komme med kommentarer til mig

Gad vide hvad det skulle hjælpe.
Spørgsmålene kommer jo alligevel...