/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Fiber håndklæde
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 1249 gange
250 point
Dato : 21-06-12 10:23

Drager på camping i morgen tidlig og så er det at dumme mig har lånt vores fiberhåndklæder ud og aldrig fået dem retur.

Er der en som kan google eller ved hvor der er tilbud på fiberhåndklæder i Storkøbenhavn eller i og omkring Ebletoft som er første fredag inden turen går vidre Aalborg.

De skal være de store, da vi har nogen store måse der skal tørres

Jeg har tjekket prisen hos sprejdergear.dk da de plejer at være billige, men gider ikke "rejse" med bus til Rødovre for at finde dem på tilbud andre steder.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 21-06-12 10:23

De kan også gå under betegelsen letsvægt håndklæder.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-06-12 11:07
Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 21-06-12 11:57

Nogen gode link du kom med der og det er selvfølge et difinistions spørgsmål, men Silkeborg er alt for langt væk og Freakgroup er kun en internet handel og det kan ikke nå frem inden vi køre i morgen og Spejdersport er alt for dyr, der er de billigere hos spejdergear selv om de ikke har håndklæde i str 75x125 som jeg helst vil er spejdergear billigst.

Må lede lidt vider.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 21-06-12 12:11

Du får ingen hjælp fra mig

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-06-12 16:31
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-06-12 16:38
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 125 point
Dato : 21-06-12 17:03
Godkendelse af svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 25-06-12 12:06

Ingen af dem var billigere end spejdersport, men du skal da have point for forsøget