/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
erfaring med fullrate?
Fra : creamcheese
Vist : 841 gange
100 point
Dato : 21-06-12 07:57

Jeg overvejer at skifte min telefoni og internet forbindelse til fullrate og vil gerne høre andres erfaring. Nu har jeg home trio hos tdc og jeg synes det er for dyrt, 600,- per måned. Jeg kan godt undvære de tv kanaler, bare en box med TV2 ville være OK. Det jeg bekymrer mig om ved at skifte væk fra tdc er at hvis der er problemer, kan man få hjælp? Jeg bor på Bornholm.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 21-06-12 09:28

Vi har Fullrate bredbånd, telefon og mobil hos Fullrate og er ualmindelig godt tilfreds, absolut ingen problemer. TV får vi via en lokal antenneforening. M.h.t. til servicen på Bornholm, bør du ringe til Fullrate og spørge.

Sonja

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-06-12 09:37

Fullrate er ejet af TDC.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 21-06-12 10:22

Vi har kørt med fulldrate bredbånd og telefoni i et par år, uden problemer hastigheden var i orden. telefonen virkede og der var aldrig problemer med regningerne.

Vi har dog skiftet til fiberflex, da vi i stedet for fullrates 8/1. til 178 kr. + telefon, fik 10/10 og uden telefon til 149 kr.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 21-06-12 12:32

Jeg har heller ikke haft nogen problemer med fullrate .
I mit tilfælde har de holdt alt det de lover og tlf køre uden problemer.
De har også en rigtig god kunde service så kan kun anbefale dem..

Kommentar
Fra : bamse358

Dato : 21-06-12 13:13

har haft en del problemer med fullrate, fik dobbelt regninger, internet var ustabilt, men tror det er sådan alle steder er der smuttere ;) er nu meget tilfreds med vores tdc home trio selvom prisen er lidt peberet har der aldrig været et eneste problem :)

Accepteret svar
Fra : andreaslolk

Modtaget 100 point
Dato : 04-08-12 05:46

Hej,

Spørgsmålet er lidt gammelt, men da det stadig står ubesvaret vil jeg tillade mig at svare.

Fullrate er bestemt en af de bedre løsninger indenfor ADSL bredbånd. De har længe haft en god historik med en fænamonal kundeservice, og for et lille års tid siden annoncerede de med Danmarks mest tilfredse bredbåndskunder.

Alle har dog smuttere, som bamse358, også er inde på, hvilket er derfor du også vil kunne finde nogle dårlige anmeldelser rundt omkring. Generelt er der dog en rigtig positiv holdning omkring Fullrate, og det er også et af de selskaber vi skeler meget til på BredbaandsLuppen.dk.

Du kan bl.a. læse op omkring andres erfaringer med Fullrate her:

http://bredbaandsluppen.dk/erfaringer-med-fullrat/

eller se deres TrustPilot score, samt andre TrustPilot anmeldelser:

http://www.trustpilot.dk/review/www.fullrate.dk

Mvh.
Andreas Lolk

Godkendelse af svar
Fra : creamcheese

Dato : 06-08-12 13:46

Tak for svaret andreaslolk.
Jeg er meget glad for dit svar. Det er rigtigt at det er en lidt gammel sag, fordi jeg har været på ferie, haft gæster, mm. NU skal jeg gør noget ved det, tror at jeg ringer i dag.
mvh Creamcheese