/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
alt om data
Fra : kivi
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 19-06-12 16:48

jeg abonnere på nyhedsbrev fra alt om data men når jeg vil læse en artikel på et produkt dukker der en video op fra microsoft og den er tilsyneladende ikke til at lukke ned/fjerne er der nogen som kender problemet og som har fundet ud af slå det fra

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-06-12 17:02

Kan du linke til den, det er lidt svært og gætte sig til hvad det kan være?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-06-12 17:09

det er her fra
IT-update fra Alt om DATA, T3 og Datatid [noreply@itsvar.dk]
håber det kan bruges

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-06-12 17:13

prøv og send det videre til mig support (A) hilsoe . dk

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-06-12 17:14

Muligvis en reklame, måske skal du scrolle på siden for at finde luk knappen.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-06-12 17:19
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-06-12 17:23

Der er da et kryds oppe i højre hjørne.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-06-12 17:36

det kan jeg ikke få frem

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-06-12 17:41

så er din skærm for lille, så du kører med for lille opløsning, så krydset er udenfor skærmens område

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-06-12 17:42

click to close sidder i højre hjørne, og virker fint her

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-06-12 18:27

desværre er min skærm ikke større ,21,og jeg kører med den opløsning min win 7 anbefaler så hvordan takler jeg det problem

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-06-12 19:48

ctrl + alt + delete

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-06-12 19:58

desværre den lukker godt nok ned når jeg så prøver at åbne for at hvad der står er den der igen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-12 20:23

Citat
jeg abonnere på nyhedsbrev fra alt om data

Du har en lidelsesfælle her. Det er her idag,jeg første gang har set det.
Jeg kunne så,efter flere forsøg,slå den væk ved at finde krydset øverst til højre.

Men det er en sejlivet reklame,der ikke sådan lige lader sig flytte.

M.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 19-06-12 21:06

funktioner Alt+x vælg zoom eksvis 100%
så kan reklamen fjernes

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-12 21:11

Citat
70 år og roder lidt med pcèr uden det store indblik

Jeg er så godtnok,en del yngre. Nemlig 69 år og 7 mdr.

M.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-06-12 21:40

Reklamen vil være der, hvergang alt om data åbnes, så reklamen skal lukkes ned hver eneste gang siden åbnes. Sådan er det bare, - også for mig.

Der findes dog programmer, der kan blokere disse reklamer!!!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-06-12 07:18

hurra her til morgen kunne jeg godt komme ind og læse de artikler uden reklamen hvad og hvorfor ved jeg ikke

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 26-06-12 13:57

Tak for svaret Teil.