/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Display skærm
Fra : CerwinVega
Vist : 713 gange
65 point
Dato : 18-06-12 22:20

Jeg kender nogen der vil sælge mig sådan en display skærm billigt.

http://www.samsung.com/dk/function/search/espsearchResult?input_keyword=lh40mgulbc/en&keywords=lh40mgulbc/en

Jeg vil høre om denne skærm er egnet, som en pc monitor til at spille og se film på
ved at tilslutte min stationær pc.

Eller er den udelukklet kun til billeder fremvisning

Og hvad er Lan funktionen til ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-06-12 00:59

Denne skærm er lavet til reklame og anvisnings brug dvs den der sider i butikker DSB stationer olign ikke til spil

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 19-06-12 01:31

ja ved godt det er sådan en slags skærm men kunne ikke finde noget info der skriver at det ikke er en gamer skærm

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-06-12 02:33

Er det denne?

http://www.hoco.no/skjermer-tv/tv/samsung-syncmaster-40-400mxn2-40gb-1gb-nettv..html

Ulike eksterne AV-enheter
Med CVBS, S-video og komponentinnganger kan ulike AV-enheter som DVD-spillere, videospillere, lydenheter, videokameraer, spillkonsoller og PC-er kobles til. Ettersom populariteten til høyoppløselige kilder som DVD og HDTV er økende, blir komponentinnganger mer vanlig.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-06-12 02:42
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-06-12 06:26

Den kan ikke anbefales til gamer skærm 8 ms responstid

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 19-06-12 19:32

skal det være høj eller lav det responstid tal ?