/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Indbygget stegetermometer, pizzafunktion
Fra : solling
Vist : 266 gange
100 point
Dato : 16-06-12 09:19

hej alle "kanduere".
Så sidder jeg og kigger på nye ovne og der er godt nok sket en hel del. Jeg er blevet enig med mig selv om at det skal være med pyrolyse...dog er jeg lidt nervøs for energiforbruget..... mindst 2 timer ved 500 grader, det lyder helt vildt!!!
Nu er jeg så i tvivl om jeg skal have med stegetermometer og pizzafunktion. Jeg laver RIGTIG meget mad, bager meget, laver mange pizzaer og ja bruger i det hele taget min ovn meget så hvis det er ting der virker vil jeg jo gerne have dem. Men gør de det? .... det lyder næsten for godt til at være sandt. Er der nogen af jer der har erfaring med det?
Glæder mig til at høre fra jer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-12 11:42

Citat
mindst 2 timer ved 500 grader, det lyder helt vildt!!!

men ikke desto mindre sandt...

Citat
så hvis det er ting der virker vil jeg jo gerne have dem. Men gør de det?

Selvfølgelig gør de det - ellers er det jo bare en bytter....

Kommentar
Fra : solling

Dato : 25-06-12 15:04

fantastisk svar .... hold da fest, jeg blev klogere.... som man altid gør af dine svar!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-12 15:22

"klogere" bliver du kun af EGEN erfaring.... - eller af FAKTA

Der er jo garanti på produktet, og kan det ikke det de lover, så er det jo bare retur med varen...

andres erfaring kan højst give et fingerpeg, men er jo ingen garanti....

Egentlig en ret simpel funktion

Citat
Pizzafunktion
Denne funktion kombinerer undervarme og varmluft i en ovn. Det giver en sprød pizzabund og en blød overflade.