/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gruppe SMS
Fra : thomasfrank
Vist : 414 gange
40 point
Dato : 30-05-03 17:33

Hvordan sender man mange smser på engang, og hvad koster det.

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 30-05-03 17:57

Du går ind på sendevalg (ligger somregel lige under send), vælg dette, så står der sende til flere, det vælger du, så kommer hele din telefonliste frem. Du kan med pilene trykke frem og tilbage og tryk send når dem du til sende til er markeret.
Det koster almindelig sms takst.
Er ikke helt klar over om det var det du mente???
Ellers afhænger det vel af din telefon. Mange kan sende fra 3 og opefter af gangen ( 1 = 160 tegn mener jeg) Min 3510i kan sende 5 X tegn i en sms. Det vil så koste 5 X sms takst.

Kommentar
Fra : thomasfrank

Dato : 30-05-03 23:15

Jeg tænkte på et sted på nettet, hvor man kan sende gruppe sms. Gerne mod betaling. Jeg ved at Tivoli i København sender en gruppe SMS hver fredag, vedr. fredags rock. Det er sådan en service jeg søger.

Kommentar
Fra : tla

Dato : 02-06-03 09:03

Er der tale om mange SMS´er?

I så fald vil jeg faktisk anbefale dig at snakke med Sonofon om det! De har en service/et produkt, hvor du får direkte adgang til deres net...
Og så betaler du pr. SMS alt efter hvor mange du sender!

Her kan du sende adskillige tusinde SMS´er i minuttet...