/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
! ... Musik, som gør dig glad ... ?
Fra : xyfuz
Vist : 813 gange
10 point
Dato : 10-06-12 11:00

[YOUTUBE]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XiBYM6g8Tck[/YOUTUBE]

Kom med en sang/melodi, som gør dig glad, tak ...

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 10-06-12 11:01
Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 10-06-12 11:02
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-12 11:33

Samme link tre gange, de virker .

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 10-06-12 11:35

http://www.youtube.com/watch?v=4FUpC-muk4E&feature=plcp

Når min mand spiller med sit pragtfulde Bigband. Jeg kan li alle numrene, men Liber Tango er specielt godt. Her en live udgave

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-06-12 11:40
Kommentar
Fra : netop

Dato : 10-06-12 11:47

Jørn Flemming Helveg Rudolph

Begynde du nu at spamme Kandu igen med dine tåbelige spørgsmål.
Nu har der været nogenlunde fredeligt bortset fra din åndsfælde Peter Theisen.

Hvad med at finde et andet sted. I stedet for at genere almindelig dødelige mennesker som interesserer sig for at få hjælp til forskellige spørgsmål.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-06-12 11:49

Som de måske kan høres,kan jeg li`mange forskellige stilarter.

http://www.youtube.com/watch?v=1puNtN0iKrg&feature=related

M.

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 10-06-12 13:19

Tak - 3 gode forslag. Svært at vælge ...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-06-12 15:03
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-06-12 15:50

det skal være noget gammelt,.....
http://www.youtube.com/watch?v=YvvcJ3f4RTc

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-06-12 17:30

Kan ikke få denne ud af mit hovede ...og den gør mig faktisk glad....endnu

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-06-12 17:52

Citat
Hvad med at finde et andet sted. I stedet for at genere almindelig dødelige mennesker som interesserer sig for at få hjælp til forskellige spørgsmål.

Hvorfor faen skal det være så surt. "Spørgsmålet" er da sat ind under "musik".Det er da den rette kategori.

Og "netop",du kan da netop,undlade at åbne/læse dette spørgsmål.Der er da plads nok her på Kandu,til andre gøremål..........kom nu i stemning mand......eller luk ned....solen skinner,et eller andet sted.

Her er lige et par bands,der forlængst har holdt 50 års jubilæum.Så nogen må jo kunne lide dem.
Plademæssig (cd),har jeg kendt dem siden ca. 1970.

http://www.youtube.com/watch?v=t4eu5shZ5OA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=aEN8nIpWCw0&feature=related

M.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-06-12 17:59

Citat
Her er lige et par bands,der forlængst har holdt 50 års jubilæum.Så nogen må jo kunne lide dem.
Plademæssig (cd),har jeg kendt dem siden ca. 1970.

Fra en svunden tid, kan huske det blev spillet på samtlige camping pladser
og haver om sommeren - den gang

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-12 18:18
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-06-12 18:58

For nu at blive i det svenske: Jag undrar!

Hvad med om Kandu teamet,brugte lige så meget tid på at få siden til at køre,som på at skrotte profiler,andre har set sig gale på....brødnid.

Jeg kan med min bedste vilje,ikke se at xyfuz,har generet nogen.

Måske lige dem der gerne vil generes......leder hele tiden efter en andledning.

Hvem er egentlig selvbestaltede sheriffer,her på Kandu?????

Er det dig ans,der er så "pligtopfyldende".

Jamen,så da,med "endnu en falden kriger".
Husk at snitte et hak i skæftet på seksløberen.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-06-12 19:04

Citat
andledning.

Det er altså ingen "and",det er virkelig min mening.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-06-12 19:06

Denne minder mig om mit hus, og gør mig glad fordi det er fixet ............................ næsten.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-12 19:23

Citat
Er det dig ans,der er så "pligtopfyldende".

Pligtopfyldende det er jeg, men

Citat
Jamen,så da,med "endnu en falden kriger".

det kan jeg godt nok ikke prale med. Du må finde en anden at ønske tillykke.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-06-12 19:56

Citat
det kan jeg godt nok ikke prale med. Du må finde en anden at ønske tillykke.

Jamen så undskyld da.

Nu skal jeg se canadian Grand Prix 2012. Formel 1.

M.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-06-12 20:40

Citat
Hvad med om Kandu teamet,brugte lige så meget tid på at få siden til at køre,som på at skrotte profiler,andre har set sig gale på....brødnid.

ENIG......:
Må sige, at de sædvanlige trofaste brugere herinde, er hurtige
Men ingen nyhed i DET......
Så kan man så spørge sig selv om? hvem næste bliver = hvorfor ikke Thiesen
Nej = han stiller bare en masse ? mærkelige spørgsmål
som ALLE (næsten) absolut besvarer - trods de ikke kan lide hans ? spørgsmål
Men et mærkeligt forum har det nu altid været.

der er for MANGE Sherif´er der skal blande sig i hvem er hvem og hvorfor..
Men genindfør da endelig den der - med at man skal have en MOB tlf for at kunne oprette en bruger herinde, det fremmer sikkert IKKE REKLAME pengene, som kan-??? med glæde tager imod....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-06-12 22:27

Så slutter vi lige for i aften,med en melodonte,man absolut ikke kan være sur til.

http://www.youtube.com/watch?v=QFWP62EoU4g

M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-06-12 22:49

Mosebaek for ikke så længe siden jokkede du gevaldig i spinaten, hvorfor gentage det stunt nu? Kandu teamet gør sit bedste for at holde spammeren væk, så herfra ros til teamet

Kommentar
Fra : prio

Dato : 10-06-12 23:52

Citat
Mosebaek for ikke så længe siden jokkede du gevaldig i spinaten, hvorfor gentage det stunt nu?

...åh, herregud, o.v.n., skal du nu lige have rodet op i det igen?

Mosebaek var irriteret over, at en Kandu'er konstant storspammede andres spørgsmål,
men han tog i farten fejl af 2 Kandu'er
- hvorefter han lagde sig fladt ned og undskyldte i en uendelighed!!!
- plus tog en pause fra Kandu.

Men det er skam ikke nok for alle??
- fremover må Mosebaek åbenbart ikke udtrykke sin mening om noget her, ej heller sin ærgelse over, at en Kanduer er blevet blacklistet - uden er folk er over ham som høge?

Så hæng ham dog i den nærmeste lygtepæl, hvis det er det eneste, der tilfredstiller hævntørsten på andres vegne

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-06-12 23:54

Citat
Mosebaek for ikke så længe siden jokkede du gevaldig i spinaten, hvorfor gentage det stunt nu? Kandu teamet gør sit bedste for at holde spammeren væk, så herfra ros til teamet

Jeg er desværre vant til at "jokke i spinaten".

Men på grund af min måske lavere liggende intelligens,forstår jeg ikke dine bemærkninger.
Hvad har min "spinat" at gøre med en ganske alm. tråd,startet af xyfuz.

Tråden har nok ikke den store forkromede mening.Men der må vel være plads til lidt humør.
Skal det hele være så regelret og firkantet,det hele???

En anden ting er,at du ved ligeså godt,som Kandu-teamet,at såkaldte spammere,ikke kan holdes nede.Hvorfor ikke bare ignorere det??? Så bliver det jo u-interessant,af sig selv.

Til slut kunne jeg godt tænke mig,at spørge dig:Føler du dig generet af xyfuz........eller af mig???

Må jeg lige gentage:
Citat
Jeg kan med min bedste vilje,ikke se at xyfuz,har generet nogen.

Måske lige dem der gerne vil generes......leder hele tiden efter en anledning.

NB.: Er det trådens musik-valg der støder dig,synes jeg du lige så stille skal slå ind på en anden ,og bruge dit engagement der.

Jeg glæder mig til dit svar,imorgen. Nu vil jeg nemlig se dyner.

M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-12 02:48

Nej jeg føler mig ikke generet af dig Mosebaek og zyfuz kan heldigvis ikke genere mere
Citat
Jeg kan med min bedste vilje,ikke se at xyfuz,har generet nogen.
der er så andre som har luret profilen men det gider jeg ikke tæske langhalm på, dette er mit sidste indlæg i et spørgsmål som af gode grunde aldrig bliver lukket, jeg har ikke lyttet til alle musiklinks men dem jeg har hørt er OK selv ingen af dem er på min favoritliste
Citat
Er det trådens musik-valg der støder dig,synes jeg du lige så stille skal slå ind på en anden
du kan synes lige hvad du vil, det påvirker ikke mit valg af tråde som jeg blander mig i, og som før skrevet: Ikke flere kommentarer eller svar fra mig i denne tråd

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-06-12 10:46

Citat
Nej jeg føler mig ikke generet af dig Mosebaek

Godt,det modsatte er NÆSTEN heller ikke tilfældet.Dog er jeg godt klar over,hvordan dette skal forstås:
Citat
Mosebaek for ikke så længe siden jokkede du gevaldig i spinaten, hvorfor gentage det stunt nu?

Og det er prio åbenbart også.Læs lige denne profil`s indlæg.Det vil spare mig for en masse tastetryk.

Det der efterhånden er ved at blive en skade for Kandu,er at så mange profiler,føler trang til at pudse deres egen glorie.(Men pas nu på,den kan komme til at skinne så meget,at man selv bliver blændet).
.....hele tiden revse andre.....hele tiden "forklare" andre,hvad der er god tone herinde.
Og gud nåde og trøste den,der ikke lige er enig heri.

Jeg har jo forstået det sådan,at Kandu er en "offentlig" kanal.Hvor alle kan komme til orde,hvis man ikke ligefrem fører uhøvisk tale,eller på anden måde opfører sig uanstændig.

"Den der kun tar’ spøg for spøg og alvor kun alvorligt, har forstået begge dele lige dårligt...".

Nu er jeg spændt på,hvor mange profiler der angiver den slemme Mosebaek,til Kandu teamet.
Skulle jeg også blive "hyttet ud",kan jeg dog trøste jer med,at det overlever jeg nok.

Heldigvis er nettet fyldt af forums,hvor man kan stille spørgsmål,og få svar....måske endda mere specifikt,end her.......hvor "svarene" mange gange er direkte modstridende.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-06-12 11:15

Denne er vist ikke så tosset:

Eller denne udgave:

Ps. Vi har nu en evighedstråd som ikke bliver lukket foreløbig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-06-12 19:05

Et par gode numre,Eyvind. To forskellige stilarter,men begge gode.

Paul Mc Cartney har jeg aldrig hørt før,i sådan en......hvad jeg vil kalde Hard Rock.

Det er en festlig nummer,med den whiskey-glade Dean Martin.(Skøn skuespiller og sanger).

Og så må det være komikeren Jerry Lewis.Husker ham fra flere film,i 60`og 70`erne.
Han kunne næsten placere sin næse,omme i nakken.

M.