/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Dyretransporter
Fra : netper
Vist : 393 gange
1 point
Dato : 30-05-03 11:04

Tippet "Støt denne side (Dyretransporter)"

Har min forståelse, men inden man begynder at lave nye regler, var det så ikke vigtigere at man overholdte de regler der allerede findes, for hvad hjælper en masse regler der ikke bliver overholdt.

Vores samfund er nu engang skruet sådan sammen at det er penge der styrer, og der tror jeg ik der er mange der kan undsige sig.

Hvem har ikke stået nede i butikken og samlignet priser og taget det billigste, også selvom det var udenlandsk, har du tænkt på at hver gang der bliver købt et kg. udenlandsk kød, så er der et kg dansk kød der måske bliver slagtet i udlandet.

Jeg har selv haft en masse får som desværre måtte sendes til tyskland, simpelthen fordi at de danske forbrugere er blevet vænnet til at NZ landsk lam er billigt og islandske er kvalitet.
Rigtigt eller ej så betyder det transport for mine lam.

Så hvis i vil gøre noget ved dyretransporterne så støt det danske

NÅ!! *G*

Per

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 11 point
Dato : 30-05-03 11:22

No comment! og på 8 timer kan man komme langt!

Godkendelse af svar
Fra : netper

Dato : 20-08-03 00:34

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 21-09-07 11:26

Jeg har ved selvsyn set flere dyrtransporter, af både kyllinger grise kalve får og heste, og jeg kan godt fortælle jer det er ikke sjovt, at stå og se de dyr ind i deres skræmte øjene.

Og det er desværre sådan rigtigt, at det er pengene der styre forbrugeren.

Sidste gang i var ude for, at købe æg. Hvad vandt så turen ned i jeres indkøbsvogen?

Ikke skrabe eller økologiske æg vel!