/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Chrome / IE
Fra : sonjor
Vist : 495 gange
200 point
Dato : 06-06-12 09:57

Hej. Jeg bruger næsten altid Google Chrome, i enkelte tilfælde Firefox, men det sker ofte, at når jeg f.eks. skal registrere et program, åbner Internet explorer i stedet for Chrome. Dette er begyndt, efter at jeg har geninstalleret hele PC'en. Hvordan undgår jeg det, jeg vil ikke bruge IE.?
Chrome er registreret som min normale browser.
mvh Sonja

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-06-12 10:12

Citat
f.eks. skal registrere et program, åbner Internet explorer

Fordi programmøren af programmet har bestemt det...

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 06-06-12 11:09

Hvis du bruger Windows 7 så søg i programmer efter "standard" så kan du gå ind og se om chrom er sat til standard.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-06-12 11:16

Citat
Chrome er registreret som min normale browser.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-06-12 11:21

Det tvivler jeg så på, når det ikke er Chrome der åbner hver gang.

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 06-06-12 13:06

Tak for svaret webnoob. Du havde ret. Da jeg installerede Chrome valgte jeg, at den skulle være standard browser (mener jeg), men ved at kigge under standardprogrammer, stod den der ikke med alle filer, den skulle åbne, det gør den nu, så forhåbentlig er problemet ovre.