/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
intet svar
Fra : hubi
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 06-06-12 09:26

Hvordan får man svar fra kandu når man har skrevet en mail ? det er 2 måneder siden nu... har rykket en gang.

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 06-06-12 09:40

Skriv til:
service@kandu.dk
_________________________________________________________________________

Kontakt Kandu.dk

Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros modtages med kyshånd.

Der er mange brugere som stiller spørgsmål direkte til os her på kandu.dk, og dette vil vi meget gerne være foruden, det er ikke os herinde hos kandu.dk, som svare på folks spørgsmål, det er derimod de andre brugere af systemet.

For at stille et spørgsmål hos Kandu.dk skal du trykke på "Stil spørgsmål" ude i menuen til venstre.

Eftersom vi får mange e-mails hver eneste dag, kan der til tider godt gå et par dage før vi når til netop din e-mail. Så hvis du har generelle spørgsmål omkring brugen af kandu.dk, så lad de andre brugere af systemet hjælpe dig.

Spørgsmål "om brugen af kandu.dk" kan stilles her : kandu.dk

Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk
_________________________________________________________________________

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-06-12 15:51

Citat
Skriv til:
service@kandu.dk

,.......... er det ikke den med ....
"et er teori,.. noget andet praktik"

sku' mene temmelig mange har forsøgt den vej,
især den gang der var 500,- i præmie hver mdr. som vist ikke blev udbetalt alligevel,... :)

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 13-06-12 15:22

Har forsøgt... har rykket 1 gang.. uden svar... overvejede om der var et firma man kunne ringe til der ejer kandu eller "cando"