/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mail på Galaxy S2
Fra : 20Kroner
Vist : 924 gange
50 point
Dato : 05-06-12 12:30

Hej!
Ert der nogen, der kan hjælpe mig med at sætte min Galaxy s2 op til outlook Ekspress?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-12 13:57

OE er forældet og har været i flere år....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-12 14:47

Det kan du ikke men du kan sætte den mail konto du har i Outlook Express op på telefonen

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 05-06-12 15:35

ja det ville være fjollet at få outlook ekspress på din gs2
brug det indbyggede mail program

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 50 point
Dato : 05-06-12 15:46

jeg har selv den telefon, og mail er nem at sætte op hvis du har din mail og din adgangskode til maien så finder den selv ud af resten.

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 05-06-12 16:22

Det var nok mig der formulerede mig forkert: Jeg mente, at jeg har Outlook Ekspress på min PC, så spørgsmålet var, hvordan jeg får den over på min mobil. Men tak for de indkomne reaktioner. Snaptil har gjort det - så måske kan jeg få lidt hjælp af ham.
Venlig hilsen

Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 05-06-12 16:23

Tak for svaret snaptil.
Kan du måske vejlede mig lidt nøjere?
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 05-06-12 22:22

er det en ny telefon???
den plejer at spørge i starten, men ellers vælg:
social hub
tryk på venstre knap
tryk på konti
tryk på den nederste knap tilføj konto
vælg den udbyder af mail du har, der er mange mulige kan du se.
Hvis det er gmail tryk på den. ( hvad hedder din mail efter @?)
indskriv mailadresse
i næstefelt, din kode. Hvis du ikke kan huske den, så må du spørge der hvor du har din mail.

Kommentar
Fra : snaptil