/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
tører sig.
Fra : kenwood
Vist : 1436 gange
500 point
Dato : 01-06-12 20:27

tører en kvinde sig bagfra eller forfra ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-06-12 20:45

For at en kvinde skal undgå at får bakterier i underlivet, tører hun sig forfra og bagud.. evt. kun bagud - anbefalet af læger

Kommentar
Fra : netop

Dato : 01-06-12 20:56

Er du i familie med Peter Theisen?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-06-12 20:57

Alt en kvinde gør vanskeligheder, er ikke altid et bevis på dyd, det er meget tiere et tegn på, at hun er erfaren.----- L'Illustration

Det er utroligt, så skadeligt, det er for et godt hoved at beskæftige sig med noget dumt. ----- Goethe

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-06-12 21:24

vis ikke det gøres som nordsted1 skriver, smager det i hvert fald ikke af fisk mere.. øv

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 02-06-12 05:37

Er du sikker på at du tører sig????????????

For at få det helt korrekte svar, så spørg en del kvinder på gågaden eller et andet sted i byen, hvor der gå mange forbi. Sig du kommer fra et institut og er ved at lave en undersøgelse.

vic200

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-06-12 12:42

Både forfra og bagfra.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 500 point
Dato : 02-06-12 20:51

Hej kenwood.
Grunden til at rigtigt mange kvinder fåe den ene urinvejs infektion efter den anden er netop at de tørre sig fremefter.
Man skal som kvinde altid tørre bagud.
Colibakterier kommer nemt op i urinrøret og forudsager blærebetændelse hvis man tørre fremad.
Så altid bagud.

Godkendelse af svar
Fra : kenwood

Dato : 03-06-12 06:59

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : kenn63

Dato : 29-10-12 21:58

ja og hvis du tørre dig frem får du lort på nosserne