/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Facebook
Fra : Goliath
Vist : 494 gange
500 point
Dato : 29-05-12 19:48

Hej med jer igen.Mun veninde har kommet til at slette for meget i kontoindstillinger, der hedder APPS, er der nogen form for gendanelse.

MVH Goliath.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-05-12 19:55

Klik op til højre på pilen ved startside og vælg kontoindstillinger.

Herefter får du ude til venstre en oversigt, hvis der står apps her er apps ikke slettet.

Hvis det er en speciel apps skal den blot installeres igen, fra siden hvor den kom fra.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-12 22:18

Jeg tror ikke på at hun kan gendanne når det først er slettet. Jeg har forsøgt at læse mig til et svar ved at bruge - hjælp - på FB, men har kun kunne se spørgsmål der drejer sig om slettede beskeder - som ikke kan gendannes, måske jeg tager fejl, men prøv selv at tjekke via - hjælp -

På den gamle FB side, er - hjælp - i nederste højre hjørne

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-05-12 00:19

Jeg har ikke fundet steder hvor man kan slette punktet.

Hvordan skete det?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 30-05-12 16:52

Ok. Benjamin.
Tak for hjælpen.
Hilsen Goliath.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-05-12 17:13

Fik du løst problemet?
Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 30-05-12 21:59

Hej Benjamin.
Hun var inde i kontoindstillinger, og trykkede på APPS for at slette alle de spil vennerne sender til hende.
Hilsen Goliath.