/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Facit til 3 specifikke examsæt STX MAT B
Fra : PeterPeter
Vist : 5254 gange
65 point
Dato : 27-05-12 23:27

Kære alle

Min søn afslutter i 2.G "Matematik på B-niveau" om en uge og skal i den forbindelse til skriftlig afsluttende eksamen.

Vi er i gang med at træne, da han ikke er så dygtig.

Vi har trænet pensum og jeg har skaffet en del eksamensopgaver, vi bruger til at træne med.

[B]Spørgsmål:[/B]

Er der nogen der kan hjælpe med en kopi af FACIT til følgende sæt:

STX Matematik B-niveau:
STX MAT B, den 24 Maj 2011 (ikke 18 Maj !!)
STX MAT B, den 12 Aug 2010
STX MAT B, den 30 Maj 2007

Jeg ønsker kun facit til den del af opgaverne, hvor der må medbringes hjælpemidler. Ikke til dem der løses den første time uden hjælpemidler.

PS:
Kan ikke finde facit på Frividen.dk og Studieportalen.dk - og på Studienet.dk har jeg nu brugt alle mine købte point.
Håber andre kan hjælpe mig

På forhånd tak for hjælpen

Hav en vidunderlig dag

/Peter

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 65 point
Dato : 28-05-12 09:18

Har du kigget her:

http://www.studienet.dk/Opgaver/Samling/Group.aspx?course=27

Jeg ligger desværre ikke inde med disse eksamenssæt, så fra min side ville det betyde, at jeg skulle regne dem alle igennem . Jeg vil foreslå dig at tage andre sæt - lad din søn prøve igen med de sæt, I allerede har løst, men anden gang uden din hjælp.

Jeg har dette sæt, hvis det kan hjælpe dig:

http://www.studienet.dk/Opgaver/STX-Matematik-B-Maj-2010-183927.aspx

God arbejdslyst

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-05-12 09:20

Hvis I sidder med et konkret spørgmål til en opgave, kan I også få hjælp på Studieportalen.

Søg under lektieforum, det kan sagtens være, at du kan finde svarene dér. Det er nemlig ofte sådan, at andre elever har spurgt om det samme, og så er der venlige mennesker, der hjælper.

De gamle svar kan være god at lede i. Jeg hjælper selv de unge mennesker dér i løbet af året, men lige nu har jeg fokus på 2 unge mennesker, der skal op i henholdsvis mundtlig matematik og skriftlig engelsk som næste fag. Så jeg har selv lidt at se til

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 28-05-12 18:08

Mange tak...

Lige nu har vi travlt - så jeg droppper lektieforum !!
Vi fokuserer på de forskellige facit's (som han også må medtage til eksamen)

Tak for Maj2010 - men den har vi.

Jeg arbejder på at skaffe Facit til de nævnte sæt...

I sidste ende, må jeg købe svar på Studienet...

Tak - og god dag

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 16-07-12 11:52

Tak for svaret pifo.