/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjemmeside vises forskelligt i IE
Fra : Marc88
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 27-05-12 10:30

Hej alle,

Min venindes hjemmeside www.groomroom.dk vises perfekt i firefox, safari og på iPhone, men den ser helt forfærdelig ud i IE.

Det er nemmest hvis I selv tjekker forskellen ved at klikke på linket.

Er der nogen der ved hvad årsagen er og hvad der kan gøres for at den vises ens, uanset browser?

Mvh Marc

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-05-12 10:38

Reklame.......
Den virker da fint

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-05-12 10:39

Med IE8

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 27-05-12 10:51

Nej, det er absolut ikke reklame - misforstå mig ikke

Jeg har lige tjekket med IE8. Der er siden helt venstrecentreret og logoet af skåret af i bunden.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-05-12 10:55

Citat
venstrecentreret og logoet af skåret af i bunden.

Jeps, samt sort kant - troede bare det skulle se sådan ud.

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 27-05-12 11:01

Hehe nej desværre.. Hvis du har en anden browser end IE kan du se hvordan det burde se ud

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-05-12 12:11

Prøvede lige Crome og der ser den normal ud + sort kant rundt om..

Men hvad der lige kan gøres ved det, har je ikke svar på.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-12 15:00

Det er ganske rigtig irriterende at de forskellige browser ikke kan finde ud af at køre med samme standarder. Med det kommer aldrig til at ske. Tro mig jeg har en søn der roder med samme problemer og har gjort det i flere år og han er skide hamrende sur over en og samme årsag. Han har sendt mig adskillige link i gennem de sidte år hvor jeg skal tjekke hvordan det ser ud "udefra" i både den ene og ande browser og hvad det lige er han gør, for at de ses nogen lunde ens ud i alle browserre, er jeg ikke helt klar over, men han ændrer lidt i koden så lykkedes det som regel.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-12 19:10

Måske du skulle få lidt hjælp fra moderfirmaet.
http://groomroom.com.au/

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-05-12 19:26
Kommentar
Fra : stone47

Dato : 29-05-12 08:41

validator.w3.org er første betingelse. jeg havde 100 fejl i de første forsøg.
Desuden kan man jo ikke vide hvad skærm størrelse folk bruger, og hvordan opfører det hele sig så.
se nu Kandu siden, her ved mig er den lavet til at stå på midten og 10 cm af min brede skærm står tom i hverside. Dette gælder rigtig mange sider.
Købte et Dlink IPwebcam her findes kun driver til IE. jeg ville ellers gerne køre chrome.
Så de forskellige brousere opfører sig forskelligt. Man er altså faktisk nødsaget til at finde de oplysninger den spørgende PC sender om hvilken brouser den bruger og sende en tilrettet side tilbage til ham.
hilsen Steen
http://stoneplace.dk

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 08-06-12 09:37

Hej alle,

Min veninde har nu haft en programmør på sagen. Han har, ligesom fijalas søn, ændret lidt i koden, så den nu ser nogen lunde ud i IE.

Tak for jeres input. Det var værdsat.

God weekend.

Mvh Marc