/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skal vi dele ???
Fra : DavidP.
Vist : 314 gange
25 point
Dato : 30-05-03 00:06

Var inde forleden og forsøge at hjæpe en med en skrifttype til et program.
Han ville gerne have fat i en font, men kunne ikke finde den

Den rare Fnollerpige havde fonten liggende men vi blev i tvivl om hun måtte sende den til den arme Kandu bruger.

Er der nogen der kender til copyrights, der kan fortælle om man kan "dele" sådanne ting - eller om copyright politiet så kommer efter dig

Håber en kan hjælpe...

DavidP

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-05-03 00:26

http://www.kandu.dk/dk/spg/16128
Spørgsmålet der refereres til.....

Det er en font fra Adobe - og den kan naturligvis købes der - og jeg har den i min PhotoShop 7.0 ( ikke at jeg lige har en idé om hvordan man "trækker" den ud )

Jeg er ret sikker på at det mås man ikke ..... det er nemt nok at finde masser af "Myriads" til downloads men ikke den efterlyste ( deraf kommer svaret jo osse nok ) .....

Karina

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 08-06-03 16:29

I betragtning af, hvor mange skrifttyper, der er distríbueret med div. computerblade
mellem år og dag - for nylig f.eks. med bladet "Komputer" - tvivler jeg på,
at der er nogen copyrights til den slags..!!!

jazzin