/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlkode 1158
Fra : marcussen1
Vist : 774 gange
100 point
Dato : 21-05-12 15:39

Se venligst mit indlæg igår kl 1551.
Det der tilsyneladende er galt, er at der mangler et Nero-tool, der hedder "Reboot Validator".
Jeg kan hverken finde det på Neros hjemmeside eller på nettet.
Er der nogen, der ved hvor jeg kan finde det?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 15:53
Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 21-05-12 16:04

wenoob.....
den side har jeg været på, men kan ikke finde noget brugbart

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-05-12 16:07

Du kan ikke downloade det separat, det er med i installationsfilen til det program du prøver at installerer!

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 21-05-12 16:13

Klaudi....
det er jeg helt med på, Reboot Validator er sidste fil på installationen, men når den når dertil, står der at installationen blev afbrudt. Det gentager sig, ligeså mange gange, jeg fprsøger at inst.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-05-12 16:15

Prøv at slå dit antivirus fra imens du installere, træk evt dit netværkstik ud imens!

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 21-05-12 16:57

Antivirus blev slået fra og netforbindelsen afbrudt, så kom der med det samme en boks op på skærmen med 1158, når prøvede at inst. Nero 11 igen, og så slut. Men men men så prøvede jeg at inst-Nero 10, det gik strygende, det kunne jeg heller ikke før.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 17:12

Har du læst det her indlæg ordenligt?

----------------------------------------------------------------
Hello Technomage,

At first I want to clarify soem details about the downloads. If the installer does not contain the prerequisites or if those cannot be installed correctly, the installer will try to download them automatically. If this will fail, too, the best solution is to download them manually.

I understood your first post as such that you already downloaded the MSI and VC Redist from Microsoft, but in your second post it seems that you either did not download them or that the manual installation failed. Could you clarify this?
If you did not install the packages manually, I suggest to do this before.
Download them from:
MSI: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=5a58b56f-60b6-4412-95b9-54d056d6f9f4
VC Redist: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=200b2fd9-ae1a-4a14-984d-389c36f85647

Of course - since we have at the moment no information about your system - you should check before installation if the tools provided on these links are compatible with your system.
After installing these two modules, start the installation of Nero BackItUp & Burn again.

Best regards

The Practical Pig
--------------------------------------------------------------------

Udover det så vil jeg mener du skal have forbindelse til internettet for at kunne fuldføre installationen.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-05-12 17:14

selvom du har fjernet programmet så ligger der sansynligt nogle rester så derfor

hent nero eget værktøj her
http://www.nero.com/enu/tools-utilities.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-12 18:40

Lad da den slags "nasserprogrammer" være i fred

Nero kan ikke noget 100 andre tilsvarende (gratis) programmer ikke kan......

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 21-05-12 19:07

Nasserprogrammer uddyb venligst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-12 19:19

Det er programmer der ikke er til at slippe af med og absolut vil på nettet i tide og utide...

Samtidig ændrer de ofte alle mulige andre programmer og opsætninger da de helst vil stå først "i køen" når der skal åbnes filer

Pinnacle er af tilsvarende karakter.....

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 21-05-12 19:21

nå nå

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 21-05-12 20:19

Jeg kan ikke komme videre med mit problem og siger tak for jeres forsøg på at hjælpe mig.

Mvh
Niels

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 21:46

Har du prøvet og være tilsluttet nettet når du køre installationen?

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 22-05-12 07:41

ja

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-05-12 09:21

Kan du ikke lige post den komplete fejlmeddelse som du får?

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 22-05-12 13:29

Der er sådan set ingen fejlmeddelelse, installationen stopper inden den er færdig.
Se indlæg kl. 16:13