/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Sprede budskabet
Fra : webnoob
Vist : 743 gange
300 point
Dato : 21-05-12 14:52

Nogen der har idéer til at sprede budskabt om at spille MU online fra denne her hjemmeside?
http://www.muonline.dk/

Det er et privat projekt hvor man kan får fornøjelsen af spillet med mere exp. end den originale server og med bedre items end den originale server.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-12 15:27

Det går lynhurtigt med at sprede budskaber på Facebook, så hvis du ikke er med endnu, så tilmeld dig der og få det spredt, Evt under dit Nick, hvis du ikke vil have din navn frem

Hvis du kun ønsker en lille skare af private, så kan du sætte dine indstilliger på FB, så ikke alle og enhver kan være med

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-05-12 10:06

Facebook er ikke en mulighed.