/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
dvb-c mpeeg-4 hd tv-tuner
Fra : ttep
Vist : 832 gange
60 point
Dato : 20-05-12 23:15

Har en Denver DCB 108HD som kun kan vise nogle af kanalerene fint fx DR1, TV2. nogle af de andre kanaler flimmer eller fryser! og lyden hakker! jeg køre med kabel TV fra Stofa! Håber nogle kan hjælpe mig hvad jeg skal gøre.
en venlig hilsen
Peter T.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 70 point
Dato : 20-05-12 23:37

Har du opdateret boksen?

http://www.denver-electronics.com/update-for-denver-dcb-109hd/dvbc-109hd/

Citat
jeg køre med kabel TV fra Stofa!

Og du husker at det skal være et skærmet kabel fra væg til boks

Kommentar
Fra : ttep

Dato : 22-05-12 23:41

hej igen har opdateret som nævnt! men!! ingen forbedring tværtimod! Er det noget med STOFAs signalet! Eller er det dvb – c tuneren! Billede fryser eller flimmer i alverden farver! Og kun dr.1 og tv2 samt Stofas egen reklame kanal virke perfekt!? ’HJÆLP! hilsen peter t

Godkendelse af svar
Fra : ttep

Dato : 22-05-12 23:43

Tak for svaret EXTERMINATOR.