/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotobog, hvor.......?
Fra : larsbjoern
Vist : 1252 gange
50 point
Dato : 19-05-12 18:42

Hvor på nettet får man lavet den billigste fotobog ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-05-12 18:57
Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 35 point
Dato : 19-05-12 19:01
Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 19-05-12 19:12

Har du prøvet Pixum.com?

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 19-05-12 21:32

her får du en rigtig go kvalitet og ikke mindst support vi har fået en fotobog og et billede på lærred og fik en god support ang beskæring mv.
http://www.foto.dk/

og har du ikke travlt er deal.dk jævnligt ude med gode fotobøger og billeder på lærred til under halv pris. man køber en deal og skal så bare bestille inden for ca 2-3 md

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-05-12 23:08

Citat
Hvor på nettet får man lavet den billigste fotobog ?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 19-05-12 23:56

Hvor finder man en dårligere statistik?

Spørgsmål

- Ubesvarede 4

- Besvarede 33

- Annullerede 32

- Slettede 1

Ialt 70

Kommentar
Fra : spiderfar

Dato : 20-05-12 10:39

Tak for Jeres besvarelser. Jeg kender Snapfish, og har brugt dem før, men synes ikke deres fotobøger er specielt billige
Jeg vil overveje CEWE (Bilka) - (pifo's forslag); men har også lige set et færdigt eksemplar fra Vistaprint (24 sider, kr. 149,-)

Godkendelse af svar
Fra : larsbjoern

Dato : 20-05-12 10:42

Tak for svaret pifo.
Jeg har også set på Vistaprint!

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 20-05-12 12:50

prøv fotosjov.dk ....måske ikke den billigste , men superflot kvalitet...jeg har lige fået en lavet på 102 sider- det er nemt og med mange muligheder !

Kommentar
Fra : bettemorten

Dato : 13-07-12 22:43

Jeg har 2 gange bestilt via http://foto.dk og vil ikke tøve med at gøre det igen. Flotte fotobøger, billig fragt, god kundeservice. De bøger jeg har modtaget (jeg har købt både en hardcover fotobog og en softcover fotobog) har været rigtig fine og hardcover udgaven, der blev brugt som gave vagte stor glæde