/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Kan ikke finde trådløst net.
Fra : anjyme
Vist : 1088 gange
500 point
Dato : 17-05-12 08:21

Jeg har fået en brugt bærbar HP COMPAQ 6710B. Jeg har TDC Homeduo som er inkl. trådløst net. Dette fungerer fint på vores anden bærbare, men på ovennævnte kan jeg ikke finde det.

Har hørt at man kan slå det til og fra, men jeg ved ikke hvordan. Der var én der foreslog fn + f1, men det virkede ikke.

Er der mon nogen herinde der lige ved hvordan man gør??

Venlig hilsen
anjyme

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-05-12 08:33

Hos mig er det Fn + F7

Kommentar
Fra : grow

Dato : 17-05-12 08:43
Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-12 08:52
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 17-05-12 09:19

Du tænder det oven over tastaturet
http://peecee.dk/upload/view/366943/full

Kommentar
Fra : alka

Dato : 17-05-12 14:59

Ja, og hos mig er det Fn8. Der kan være forskelleige muligheder.

Din PC, vil normalt vise, at du bruger Fn knappen + én af f-knapperne, med en icon nederst th. på skærmen.

Kan også være, at en "lampe" lyser når du taster den rigtige kombination- eller iøvrigt slår andre kombinationer til!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-05-12 18:01

Citat
Det kan være at driverne er for gamle til det moderne trådløse net.

Det er første gang jeg har hørt sådan en kommentar.

Du skriver at du ikke kan finde det, er det nettet du ikke kan finde eller er det funktion du ikke kan finde?

Har du kontrolleret om nettet kan ses? Altså at SSID, navnet bliver sendt ud i luften?

Så vidt jeg kan se på et billede af HP COMPAQ 6710B keyboard, så er der ikke nogen [Fn]+ taste kombination, har du kigget rundt på computeren om der skulle sidde en knap der kan aktivere det?

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 17-05-12 18:06

Hej

Her et , engelsk, link

http://ahmadmushtaq.com/hp-compaq-6710b-wireless-quicklaunch-button-not-working-fixed/

Det ser ud til at der er flere der har døjet med det samme problem.

Prøv anvisningen i dette link

Mvh Finn

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 21-05-12 13:52

Hej Alle

Tak for alle jeres svar og undskyld jeg ikke har svaret på kommentarerne, men svarene var røget i
"spam-mappen", så jeg har først set dem nu ...

Jeg fandt et ikon på tastaturet ( som var svært at se), som jeg skulle aktivere - så var alt ok ..

Venlig hilsen
anjyme

Godkendelse af svar
Fra : anjyme

Dato : 21-05-12 13:54

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-05-12 15:47

velbekomme