/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
18.4 tommer skærm bærbar
Fra : NoName7620
Vist : 707 gange
450 point
Dato : 13-05-12 20:19

Overvejer ny bærbar, gerne 18.4 skærm med synes ikke rigtig jeg kan finde nogen med baggrundslys i tastatur. PT lurer jeg lidt på MSI 17.3 eller mm-visions modeller også 17.3. Nogen der kender til 18.4 med samme feature

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 450 point
Dato : 14-05-12 09:42

Jeg ledte også efter en 17" laptop med lys i tastatur, men opgav. Jeg købte en Lenovo g700, da<jeg ikke kunne finde nogen PC der passede mig. Jeg er i øvrigt rigtig glad for den. da jeg bruger den en del til foto/video, ville jeg have en med blank skærm, som viser farverne bedre.

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 15-05-12 19:50

PT har jeg 18.4 i hvid og må sige det har været rigtigt lækkert med hvidt tastatur, desværre har mainecoon kat lavet en turbostart på tastatur og der røg et par knapper, ved godt man for en 500 lap kan få nyt tastatur, men har besluttet at benytte lejligheden til ny og hurtigere, derfor min søgen. Har faktisk selv fundet 18.4 med lys (alienware) men synes den er lige lovlig dyr med de specifikationer som dell tilbyder, så har derfor besluttet at købe 17.3 MSI GT70 med nyeste processor og lys i tastatur. Da ikke andre har kommet med bud får du point, så jeg lukker hermed spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : NoName7620

Dato : 15-05-12 19:50

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-05-12 09:34

Selv tak NoName7620. En rigtig lækker sag, men også dobbelt så dyr som min NoName7620.
Jeg havde også tidligere et lyst tastatur, til min stationære pc, men det gik i udu, og det er ikke let at finde et lyst lækkert tastatur mere, så jeg købte også et med lys i. Det er noget nemmere, at bruge.