/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
trådløs net, tlf. er det ikke mulige at ~
Fra : Odense
Vist : 456 gange
2 point
Dato : 29-05-03 17:33

Hej !
nu man kan få trådløs net, tlf. er det ikke mulige at få trådløs TV ?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-05-03 18:13

jeg har set små sendere/modtagere hos
ALDI, BILKA, og i Tyskland

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 29-05-03 18:18

jo men kan de sende alle ens kanaler ud til eks. nr. 2 TV og man bruge ens normal TV remotekontrol.. altså plug in i TV stikket på væggen, og så sender den alle TV signaler trådløs i en radius af normal hus (30-100meter) lige som en tådløs tlf.

eller hvordan virker de?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-05-03 19:19

jeg har ikke set særlig meget på de forskellige muligheder, men jeg er næsten
sikker på at de fås med fjernbetjening, spørg i forretninger,
pris ca. ( 600-kr til 800-kr)

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 19-06-03 02:03

hvis man kunne få det i trådløs så bliver det sendt i radio bølger... som er perfekt til de ting... og hvorfor skulle man lave noget der ikke var godt... :) men siger ingen pris... men køb i noget alt for billigt... jeg flere penge du giver jeg bedre som man siger... men det er jo det samme som en tlf... hehe... :)

Mvh

Noxi...

p.s ha' en god sommer... og jer der har eksammen hæld og lykke... :)

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 19-06-03 02:03

hvis man kunne få det i trådløs så bliver det sendt i radio bølger... som er perfekt til de ting... og hvorfor skulle man lave noget der ikke var godt... :) men siger ingen pris... men køb i noget alt for billigt... jeg flere penge du giver jeg bedre som man siger... men det er jo det samme som en tlf... hehe... :)

Mvh

Noxi...

p.s ha' en god sommer... og jer der har eksammen hæld og lykke... :)

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 19-06-03 02:03

ups... kom til at trykke 2 gange på send... sorry :)

Accepteret svar
Fra : HoenneDK

Modtaget 2 point
Dato : 01-09-03 20:38

Hey!!
Det der sæt med sender og modtager, er beregnet til at hive signalet fra DVD, video, LD eller parabol reciever
ud til modtageren... Dvs. Du kan spænde din video som er sat til antenne signalet til sådan en sender og så bruge
fjernbetjeningen der hører til din video til at skifte kanal ved det TV hvor modtageren står...
Det er meget simpelt, faktisk den eneste forskel er at du ikke kan se videoen men kan styre den med
fjernbetjeningen som om du sad foran den...

Det virker Kanon her hos mig... Har et mini tv uden tuner ude på toilettet (Foran badekaret

Det er nok den eneste mulighed som jeg kan se, for der er rimelig mange frekvenser der skal splittes ad for at
du kan sende dem i "Radiobølger" som Noxi skriver... og det er heller ikke helt lovligt selv at transmittere sådan noget

Du kan sende en mail hvis du har flere ?... er klar til at svare...

// Henrik

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 19-03-04 17:36

Tak for svaret HoenneDK.