/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
konkurancer
Fra : kivi
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 11-05-12 10:25

er der nogen som nogensinde har vundet på alle de konkurencer som florere med at betal 1 kr og få en dvd afspiller eller en usb 16 gb eller en masse andre ting , jeg har hørt fra andre at gør man det bliver man automatisk medlem af et eller andet og så bliver det ikke 1 kr men et kontigent man bliver trukket for og så får man ikke det som man betalte for, så jeg glæder mig til at høre andres erfaringer

Kommentar
Fra : netop

Dato : 11-05-12 11:39

Sådan forholder det sig ja, du kan være ganske sikker på at blive lokket til at betale abonnement i en periode.
Om du får noget som lovet - det kan man måske også være heldig med...

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 11-05-12 12:45

Et godt råd at følge er altid:

Når noget lyder for godt til at være sandt, så ER det for godt til at være sandt og man bør holde sig væk

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-05-12 14:27

Citat
Når noget lyder for godt til at være sandt, så ER det for godt til at være sandt og man bør holde sig væk

Kunne ikke ha`sagt det bedre selv.

Uanset om det er en 16 GB USB pen,eller en formue i engelske pund,der tilbydes,slår jeg skittet ned med det samme.....rent spam.

Det eneste jeg kan anbefaler er,papirkurven.... eller endnu bedre Shift + Delete.

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-05-12 15:03

Samle point = samle spam.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-05-12 16:30

Hold dig langt væk fra de ting hvor du skal give dit konto nr osv; kivi.
alan57

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 12-05-12 07:56

Tak for svaret dova.