/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
supplerende dagpenge
Fra : huelya87
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 10-05-12 17:11

Hej derude

Er der nogen af jer der kan besvare på mit spm.
Vedr supplerende dagpenge.

Kan man få suppl dagpenge, hvis man går på vuc evt ?kan det godt lade sig at gøre, det er kun 27 timers undervisning. Eller kan man søge Svu evt, men der skal man have arbejde for at kunne få det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-05-12 17:26

Var det ikke nemmere at henvende dig til din akasse eller kommune eller hvor du nu får "dagpenge" fra - de er der for det samme og har et 100% gyldigt svar

Er du overhovedet dagpengeberettiget

Der er INTET i dine øvrige spørgsmål der tyder på det......

Og vores svar er jo alligevel ikke gode nok til du lukker dem....

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-05-12 18:59

Nej for så er du ikke tilrådighedfor arbejdsmarked

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 10-05-12 20:17

kan godt lade sig gøre at afslutte en uddannelse imens du er på dagpenge. Det skal bare være en meget kort periode. kontakt akassen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-12 11:40

Du skal være medlem af en A kasse før du kan få suplerende dagpenge, men det ved du sikkert allerede, kursus skal være godkendt som en uddannelse og vare xx antal timer for at du kan få suplerende dagpenge, der er forskel på forskellige kursus så der er ikke et fast timetal, mit gæt er Nej fordi 27 timer er for lidt men det står i kursus materialet om kursus er godkent så læs det papir du har om det kursus,