/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
C5 Light fra Windows XP til Windows 7
Fra : webirene
Vist : 1282 gange
500 point
Dato : 08-05-12 22:22

Jeg har skiftet fra Windows XP til Windows 7 og har fået fortalt, at jeg blot skal kopiere hele C5 mappen fra XPèn og indsætte den på c-drevet på Windows 7 pcèn. Dette har jeg prøvet, men får følgende fejltekst:
Datafukeb c5data.DAT kan ikke åbnes. Fejlkode fra operativsystemet: emno = 13.
Se i filen "emno.h" eller i dokumentationen for operativsystemet for en forklaring.
Fejlen opstod da filen skulle åbnes, selvom den eksisterer.

Jeg kan godt åbne filen via windows 7 pc`en - hvis jeg åbner den fra et andet drev (USB`en som jeg har anvendt til at kopiere via)

Har andre oplevet lignende fejl? Jeg har 2 windows 7 maskiner, som begge giver samme fejl.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 08-05-12 22:53

Umiddelbart vil jeg gætte på at du ikke har fået lagt dine filer i den rigtige undermappe i C5

Jeg mener at filerne skal ligge i den rigtige mappe og ikke i en undermappe.

Men der kan være andre forklaringer- der er mere rigtige....

Mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 500 point
Dato : 09-05-12 09:01
Godkendelse af svar
Fra : webirene

Dato : 10-05-12 22:11

Tak for svaret nomore.