/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Låse pdf fil eller ændre til jpg
Fra : Doros
Vist : 1324 gange
200 point
Dato : 07-05-12 20:45

Har nogle pdf filer på en hjemmeside som jeg ønsker at man kan se men "ikke downloade" - Hvordan kan jeg det?, skal være freeware.

Kan jeg evt. ændre pdf filer til jpg, har prøvet photoshop men den tager kun en side af gangen og det dur ikke.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 21:07

Citat
"ikke downloade"

Hent dette program og FJERN hvad du ikke ønsker andre MÅ GØRE
ved din fil
PDF-XChange Viewer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 21:10

Citat
MÅ GØRE
ved din fil

Under SIKKERHED

-------
Men alle kan stadig hente det ned.....

Kommentar
Fra : ajuul

Dato : 07-05-12 21:12

Man kan ikke lave en »se men ikke downloade«.
Det er nemlig klienten (den computer den besøgende sidder ved), der bestemmer om pdf-filen skal downloades eller ses.
Du kan måske finde et program derude på nettet, der kan lave flere sidder pdf om til flere jpg-filer.
Måske Irfanview? Det er et gratis super godt program, der kender masser af formater.
Du kan altid gemme pdf som TIFF. TIFF understøtter flere sider.

mvh ajuul.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-05-12 21:14

Citat
Har nogle pdf filer på en hjemmeside som jeg ønsker at man kan se men "ikke downloade"

kort svar: Kan ikke lade sig gøre

for at kunne se noget er du nødt til at downloade det. om det er et billede, en video eller en pdffil er ligegyldigt.
for at kunne se det skal det altså hentes ind i en browser på den lokale maskine.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 22:54

Citat
Kan jeg evt. ændre pdf filer til jpg

Søg på ONLINE konvert
ellers vll jeg mene, at Open Office kan lave pdf om til billeder
Sikkert samme måde man ikke kan beskytte ORIGINAL filen på
Ellers prøv SNAG-IT (program). det hiver ALT ned, der er skrivebeskyttet
Og laver det til billeder eller andet format
-----
Ellers LÆG et vandmærke på dine filer eller
giv dem begrænset levetid + password
Så er du rimeligt GODT sikret mod ? genbrug

MEN alt kan hentes = hvad man ser på nettet kan hentes NED, BARE prøv PRINT SCREEN knappen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 22:56

BTW: CUTE-PDF kan udskrive pdf filer som billeder
Søg selv.....

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 22:57

Citat
BTW: CUTE-PDF kan udskrive pdf filer som billeder
Søg selv.....

Skal installeres som en PRINTER og når du vælger UDSKRIV
så vælger du CUTE_PDF og du vælger GEM SOM =? billede

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 22:59

http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp
hent den ZIPPEDE, mener den indeholder det hele.....

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 07-05-12 23:01

Citat
PDF-XChange Viewer

Kan også lave det mnummer, bare vælg UDSKRIV osv/ eller udtræk sider

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 08-05-12 07:31

Hvad er årsagen ti, at du vil lave jpg filer i stedet for en pdf?
Hiv pdf filen ind i Acrobat og derefter gem som jpg eller jpg2000, i løbet af nul komme niks får du så 10 jpg filer, en for hver side i din pdf fil.

Teksten fra din hjemmeside kan altid gemmes på ens computer.

vic200

Kommentar
Fra : Doros

Dato : 08-05-12 20:36

Jeg er bekendt med adobe og andre programmer kan lave pdf om til jpg, men problemet er at en pdf fil med 7 sider bliver til 7 filer - Der er det som jeg gerne vil undgå.

nomore,

Hvad er det jeg kan fjerne PDF-XChange Viewer ?

Findes der virkelig ikke et program som kan lave pdf fil om til jpg i "en fil", det vil sige hvis pdf med 7 sider er en fil bliver jpg en fil med 7 sider?.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 08-05-12 21:08

NEJ NEJ OG NEJ.

vic200

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-05-12 22:42

Citat
Jeg er bekendt med adobe og andre programmer kan lave pdf om til jpg, men problemet er at en pdf fil med 7 sider bliver til 7 filer

Pdf-xchange viewer kan gøre det

Når du vælger eksport kan du vælge om det skal være til en flersidet eller flere enkelsidede filer

Men det vil jo ikke løse dit oprindelige problem:
Citat
Har nogle pdf filer på en hjemmeside som jeg ønsker at man kan se men "ikke downloade"

For at se billedet skal browseren jo downloade det.
Så alle der går ind på din hjemmeside bliver automatisk udstyret med en kopi af billedet

Godkendelse af svar
Fra : Doros

Dato : 10-05-12 11:15

Tak for svaret nomore.