/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hot 50 pillet skiven køre ik hurtiger
Fra : mathiashoegh
Vist : 1040 gange
20 point
Dato : 07-05-12 16:51

mig og nogle af mine scoter freks vennet ville pille skiven på min scooter og sage seføldig ja da vi kommer ik til remmen og finder ud af der ik var nogle skive i og heller ik de skiver der er svejset på heller og den køre kun ca 40-45 hjælp tak på forhånd

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 07-05-12 17:11

Hvorfor pille ved noget i ikke har en ski.. forstand på.

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 20 point
Dato : 07-05-12 17:33

Hvis den er købt fra ny kan du tale med den du har købt den af, der er også en side på it der hedder noget med Scooter og der kan du gå ind og se din scooter indefra for de har alle mærker.
Jeg syntes ikke at du skal lave noget ulovligt på den, du vil med 100% sikkerhed blivet taget af politiet, eller du kommer til at køre galt det sker for alt for mange tro mig mathiashoegh.
Jeg har en PGO G-MAX 45 og jeg fik bare taget plumpen og ikke andet, det var nok for mig.
alan57

Kommentar
Fra : mathiashoegh

Dato : 07-05-12 17:57

Først og fremmest så har ham der hjalp mig rigtig meget forstand på scooter og sådannoget
Og Allan har ik købt den fra ny af desværre ville også kun have taget skiven men den var der jo desværre ik
Ps er der nogle arndre der har nogle idet på hvad man kan pille på den uden det skal koste alt for meget og ser helst det ik koster noget men et forslag og så hvad den kommer til at køre vis man gør så'n og så'n tak på forhånd

Godkendelse af svar
Fra : mathiashoegh

Dato : 07-05-12 17:58

Tak for svaret alan57.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 07-05-12 17:59

så tag den plumpe mand,
alan57

Kommentar
Fra : mathiashoegh

Dato : 07-05-12 18:10

Hehe men hvar sidder den så ???

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 07-05-12 18:52

Den skal sidde i udstøndningensrøret, men som sagt så find den hjemmeside med scooter der er der tegninger og billeder af alle scootere også din, jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder, men det er noget med scooter.
Det er den bedste side jeg har fundet til disse ting tro mig.
alan57

Kommentar
Fra : mathiashoegh

Dato : 07-05-12 18:58

Okay tak vis du finder ud af den hjemme side ville du så ik skrive den her inde ??? Og er det ik blindrøret du mener ??? forde sådan en har jeg ik på min

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 07-05-12 19:19

der er en der hedder scootergrisen@gmail.com også er der en der hedder scootergalleriet og der er flere hvis du kikker under disse sider.
alan57

Kommentar
Fra : mathiashoegh

Dato : 07-05-12 19:25

okay takker

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 07-05-12 19:27

så tag den plumpe mand.....

mener du ikke ?

så tag den tumpe mand

Kommentar
Fra : mathiashoegh

Dato : 07-05-12 19:56

vis du så klog kenwood hvorfor skriver du så ik lige hvad jeg kunne gør ved den skive i variatoren(staves) ???

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 07-05-12 20:13

nej jeg mener sku plumpe og ikke tumpe kenwood, jeg kan sige dig at hvis jeg ikke havde haft den extra mortorkraft så havde jeg været død idag.
En kvinde køre over vejen hvad det er hun flipper ud over ved jeg ikke men hun stopper halvt ude på vejbanen og heldigvis kunne jeg vride håndtaget i bund så jeg når lige med nød og næppe at komme udenom hende, derfor havde min scooter været lovligt var jeg ikke nået udenom tro mig.
alan57