/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Billig og god grafikkort
Fra : o.v.n.
Vist : 688 gange
200 point
Dato : 05-05-12 22:45

Hej eksperter, jeg har fundet dette billige grafikkort:
http://www.proshop.dk/Grafikkort/KFA2-GeForce-8400GS-grafikkort-GF-8400-GS-2324061.html
spørgsmålet er om det er bedre end det grafikkort som er indbygget i bundkortet?
Jeg spiller ikke så det er meget begrænsede krav jeg har, men er stødt på et problem med Ubuntu som nu kører i så høj en opløsning at det indbyggede grafikkort kan være med.
Det er et krav at det nye kort skal være billig og kunne vise en rimelig høj opløsning, andre grafikkort som kan anbefales?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-05-12 22:50

Har et du kan købe for 50.-
det klarer opløsning til FULD HD
sidder i en NU rippet Mediacenter pc
men der skal en anden køler på = den støjer - som et ondt år

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 200 point
Dato : 06-05-12 14:38

det kort kan du roligt købe du skal bare finde ud af hvilket kort der passer til din pc for der er 2 slags.
Det ene hedder hvis pci det andet kan jeg ikke huske hvad hedder, men det stort nok til at holde din tid ud når du ikke spiller nogen af de nye store spil.
alan57

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-12 12:58

Tak for svaret alan57. der er jo ingen grund til at bruge flere penge end nødvendig, også tak til nomore for tilbudet men jeg foretrækker en mere lydsvag eller lydløs, altså uden blæser