/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ANG GÆSTEBOG PÅ SPIGO
Fra : meretec
Vist : 830 gange
300 point
Dato : 04-05-12 16:41

HEJ

KAN NOGLE HJÆLPE MIG.
dA, JEG ER VED AT SVØMME OVER, MED GÆSTEBOGSINDLÆG FRA MINE VENNER PÅ SPIGO, OG GERNE VIL HAVE SLETTET ALT MODTAGET POST I DENNE, VIL JEG BARE HØRE OM NOGEN HERINDE KENDER EN METODE, TIL AT SLETTE HELE GÆSTEBOGEN PÅ EN GANG, IDET JEG FØLER AT MIN PC, BLIVER LANGSOMMERE, JO FLERE INDLÆG JEG HAR LIGGENDE.jEG, KAN GODT SLETTE INDLÆGGENDE, MEN KUN 1 AF GANGEN, DET TAGER JO FLERE MÅNEDER, HÅBER DER FINDES EN METODE, HVOR MAN KAN SLETTE DET HELE PÅ EN GANG.
mvh MERETE, OG PÅ FORHÅND TAK.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-05-12 17:01

Jeg tror kun du kan slette enkeltvis

Prøv og send dit spørgsmål til kundeservice

http://www.spigo.dk/help/support/

Kommentar
Fra : netop

Dato : 04-05-12 23:56

Dine indlæg på SPIGO har intet med din computer at gøre, det er alt sammen noget der foregår på nettet.

Du skulle hellere se at få ryddet op i din computer og i øvrigt sørge for at afslutte dine spørgsmål på en ordentlig måde!

Det er ikke en særlig køn profil du stiller op med