/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Letoverførsel -skriver, at jeg ikke er
Fra : Bille1948
Vist : 579 gange
300 point
Dato : 03-05-12 22:35

logget på domæne!!

Hvad gørjeg så?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-05-12 22:48

Du logger på...

Skriv lidt mere det er svært at gætte på hvor du er når du ser dit problem...

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-05-12 18:56

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-05-12 19:25

Jeg har været igennem og tilpasset det, der skal med over, og det, som er vfalgt, men som jeg ikke vil have med over.

Når jeg så tror, at nu er det hele som det skal være, og klikker på Overfør så kommer meddelelsen om at jeg ikke er logget på

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-05-12 19:34

Så går jeg ud fra at dine log in oplysninger i dit FTP program ikke er korrekte.

Når program skriver at du ikke er logget på, har det jo oplyst dig hvad problemet er.

Gennemgå din login oplysninger og sikre dig at du logger på som ejer af domain, og ikke kun med "se adgang".

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-05-12 19:07

Citat
logget på domæne!!

Et domæne er kun et navn????? som man køber retten til at bruge...........................
---
Hvis du ikke har en server eller en udbyder, der har dit navn = / domæne registreret
kan du intet lægge på din hjemmeside (domæne)
da det ikke eksisterer på nettet som = http://dit domæne....com/dk

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-05-12 19:57

Det er Windows standard Let overførsel, hvor der installeres et Microsoft program på begge PCére, og startes på begge PCére, og man angiver hvilken, der er den nye, og hvilken, der er den gamle.

Så styrer man det fra f.eks. den nye PC, og programmet analyserer så hvilke filer og mapper, der skal over på den nye PC.

Derefter kan man tilpasse, hvis der er noget, man ikke vil have med, og når man er færdig med det gemmer man det, man har udvalgt (går ud fra, at det blot er en liste med det valgte) og så klikker man på kanappen Overfør for at overføre det valgt fra den gamle PC til den nye.

Og det er der, det sker. Og der har jeg jo siddet og arbejdet på den "gamle".