/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Skiftning af BMW motorcykeldæk
Fra : thewizards
Vist : 546 gange
200 point
Dato : 30-04-12 20:50

Hej derude

Nogen der kan fortælle mig et godt sted at få skiftet mit fordæk til BMW r100 - hvor værkstedregningen er til at betale. Jeg har desværre hørt om værkstedsregninger, som er dyrere end spidsen på en jetjager.

Hilsen

Wizard

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-04-12 23:25

Så prøv den LOKALE smed/ bil værksted, de klarer det på under en time.
Når det er så gammel en benzin-sluger
---
Men du skal selv komme med dæk + mc
plus de tager ????? 50.- pr dæk at afskaffe

Hvorfor ikke gøre det selv, har selv lige skiftet mine dæk på under en time
der skal ikke de store kræfte til _ du skal bare sørge for at dækket
er monteret rigtigt = 2 LINIER (på dækket) nederst ved fælgen
de skal være synlige/ MÆRKBARE = du skal kunne følge
dem hele vejen rundt på fælgen - med en negl - på begge sider af dækket.

Ellers kom en tur ud til mig og jeg skal klare det for dig = på min måde......

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-04-12 23:28

Værksted = MAX 300.- for et forhjul.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-04-12 23:32

Og SÅ lige et ????
Du har vel dækket = ellers se ind på dækonline
du får det ikke billigere + fragt er betalt.
Og kvalitetsdæk til små penge.
Selv er jeg til Metzler, da de kan klare det jeg har brug for
regn og sommer + lidt sne