/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigst til Oslo fra Fyn
Fra : mermaidfisk
Vist : 885 gange
20 point
Dato : 30-04-12 08:21

Halløj.... er der nogen med et godt tip til den billigste måde at komme til Oslo... fra Fyn...??

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 08:41

Fisk Svømmer.
http://www.stenaline.dk/faerge/
http://www.dfdsseaways.dk/
Du kan også køre tog.

Hvilken kombination der billigst afhænger af antal personer og transportform.
Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-04-12 09:33

Vil tro det billigste (og hurtigste) er at tage bilen Fyn>Frederikshavn>Gøteborg>Oslo

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 30-04-12 20:53

Har lige fået dette nyhedsbrev
måske noget du kan bruge

Kan du ikke læse nyhedsbrevet? Se online versionen her

| Opdater profil | Afmeld nyhedsbrev

Kære xxxx

Ta' bilen med til Norge og skræddersy din drømmeferie - besøg familien, ta' på fjeldvandring eller benyt dig af nogle af Norges mange andre fantastiske muligheder - kanotur, cykelferie, golf eller fiskeri.
Tilbuddet med fri bil gælder med afrejse helt frem til den 16. december 2012 - bestil senest den 31. maj 2012 (gælder kun nye bestillinger).

Fri bil til Norge - Spar 600,-

KONTAKT DFDS SEAWAYS

Ring på telefon 33 42 30 00 mellem kl. 9.00 - 17.00 - Email:dkinfo@dfdsseaways.dk

Skriv til os på facebook

Det er gratis at være medlem af Seaways Club

MiniCruise | Bilferie | Om bord | Kundeservice

Læs mere på vores hjemmeside www.dfds.dk