/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
thomas eje
Fra : 0alfen0
Vist : 641 gange
50 point
Dato : 29-04-12 14:15

hej folkens... :)
jeg har lige set Thomas Ejes show, og vil gerne finde teksten til hans Minutvals.. hvis det ellers er muligt :)
så hvis der er noget der gider/kan hjælpr mig ville det være perfekt :)

på forhånd tak :)

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-04-12 14:31

Citat
hvis der er noget der gider/kan hjælpr mig ville det være perfekt :)

selvfølgelig ville det være perfekt når du ikke selv gider - og heller ikke gider at gøre dit tidligere spørgsmål færdigt...!

Kommentar
Fra : Bellatøsen

Dato : 29-04-12 15:02

hej netop..

tror du ikke hun har prøvet at finde svaret selv, før hun beder andre om hjælp??
jeg tror ikke det er fordi hun ikke gider at gøre sit spørgsmål færdigt, nok mere fordi hun ikke har fået et ordentligt svar?
men jeg synes det er plat at skrive det dér når du ikke kender hende.. og ikke kender hendes grunde til ikke at "gøre et spørgsmål færdigt" eller "synes at det ville være perfekt".. så hvis folk ikke har noget godt svar, eller bare vil kritisere, så lad venligst være med at skriver noget..
tak :)

- Bella

Kommentar
Fra : 0alfen0

Dato : 29-04-12 15:05

lige mine ord Bellatøsen :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-04-12 16:07

Citat
Ubesvarede

- Besvarede

- Annullerede

- Slettede

Ialt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-04-12 16:08

bellatøsen kan bare lukke skuffen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-12 17:16

Theil - du skal da ikke genere en pige fra Brh.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-04-12 18:12

Citat
lige mine ord Bellatøsen :)

Det er da fantastisk som I kan blive enige - måske samme person?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-04-12 19:02

Det er samme person. En torsk

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-04-12 22:58

hej Bellatøsen

Imponerende som du er inde i hvad 0alfen0 mener og tænker...

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 03-05-12 03:23

HEY altså, er det ikke her på kandu vi beder hinanden om hjælp ? hvad er dette forum ellers til ? Jeg har før fået rigtig god hjælp hjælp af Teil, så jeg forstår slet ikke det negative sure indlæg.
Et spørgsmål stillet af en bruger, der har brug for hjælp, skal ikke mudders til med uvenlighed, det er simpelt hen så respektløst over for en kanduer, der har brug for hjælp. Jeg har selv ledt højt og lavt for at finde svaret, i kan jo selv prøve, før i nedgøre andres spørgsmål.
Når men kære OlafenO det eneste jeg kunne finde om Minutvalsen er desværre ikke til så stor hjælp, kun det halve af minutvalsen kan høres her, men jeg syntes det lyder som Preben Kristensen der synger den. http://wimp.dk/wweb/track/2957861
Mvh. gwh