/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tatoo's/tatoveringer ???
Fra : molokyle
Vist : 980 gange
200 point
Dato : 29-04-12 13:25

http://da.wikipedia.org/wiki/Tatovering

Hmm... er JEG den ENESTE mand/kvinde over 50 år i Danmark, som ikke er tatoveret?
..findes der andre?
..og hvorfor fik I ikke jeres?
Jeg må jo selv "afsløre" ...at jeg ik' har fået nogen.. ..eller no'et
Hvorfor?
Tjoeh.. ..det er fordi, jeg er SKRÆKSLAGEN for smerte !!!
Så; hvad er DIN forklaring på 'fænomenet'?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 29-04-12 13:44

Ja,de bliver 'flotte'med deres tuchtegninger når de bliver gamle,men så er alle jo ens til den tid

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-12 13:44

Du er ikke alene - syng selv videre

Jeg har heller ingen tuscher - jeg synes de er afskyelige.

Jeg har ikke nåleskræk!!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-04-12 13:44

Jeg er ældre end dig

Og jeg har heller ikke tatoveringer.

Hvorfor....fordi jeg er en pivskid

Tatoveringer kan være pænt.

Men der er mange der er det modsatte, hvor indehaverens hud ligner en tegners kladdepapir med alle mulige uhensigtsmæssige motiver i en pærevælling

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-12 13:56

Fadme en sej tusch (så ka' han læ'r det)!!!!

http://peecee.dk/upload/view/364304

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-12 14:07

Man må da håbe at den hest kommer til at ligne bedre, når den er færdig.

Jeg har ingen tatoveringer, men er heller ikke bange for nålestik.
Der er ikke nogen Piercing, men måske en perle i navlen kunne være pænt.

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 29-04-12 14:16

Jeg har hverken tatoveringer eller huller i ørerne m.v.
Jrg synes, det ser billigt ud.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-04-12 14:33

Nope - har mit helbred for kært til den slags...

Man ved jo ikke hvad man kan risikere at på pumpet ind i huden!

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 29-04-12 14:41

Jeg fik en i mine unge dage - men den gik sgu af i vask

Tyggegummiet smagte nu meget godt

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 29-04-12 14:53

Det er afskyeligt.
Mange kommer til at fortryde det når de bliver ældre, nå ens hud begynder at hænge i folder.Så se et portræt af en person ud som en dværg.

IPM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-12 14:56

Konen i helfigur fra de unge dage passer nu meget godt med faconen i alderdommen

Særlig hvis den er lavet på vommen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-04-12 15:20

da malerierne - som kan være interessante kunstværker - blev printet på ung, frisk hud, var osse farverne klare og friske.
det virker som om ingen bliver orienteret om, at om få år, er den nu slappe hud dekoreret med en gang miskmask af nærmest ensfarvet mørkeblå maling. helt uden beregning.
det er så grimt, at det burde være strafbart ikke at have store plakater i butikken, som viser forfaldet af hud og maling.
og molo, det må du have vidst. jeg tror ikke på, at du er bange for nåle...

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 29-04-12 15:37

Ja jeg kan læse der er mange meninger osv. om tatoveringer, og hvordan er det man siger(uanset mening) hver tosse sine fornøjelser.

Jeg har et par stykker, men de har en baggrund og dermed megen mening for mig.
Et portræt af min far (som jeg elskede over alt på jorden) på V overarm
og en slange på H. overarm (ifølge den kinesiske kalender er jeg født i Slangens år.

En gammel mand i Nepal sagde engang til mig. Man fødes nøgen og har intet - dine tatoveringer kan du tage med dig når du dør, så du ikke også må gå herfra nøgen.

Dette syntes jeg var smukt sagt og tænkt.

Men jeg giver jer helt og fuldt ret i, at sådan noget overklistret noget, det er for meget,
og en tatovering for tatoveringens skyld syntes jeg heller ikke om, der skal være en noget mere bag.

Og med hensyn til at blive gammel og rynket, så hold jer i form, så går jeres tusch ikke ud af facon.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-12 18:19

Jeps; Dén har jeg også været med på i mine unge dage ..og så gjorde ikke ondt !!!

Ps. Jeg havde tyg-gummi-tusch'er med 'uhyggelige' monstre

..men kun; når vi spillede på udebane [= tøsedreng]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-12 18:28

Klatterup -> Ikke ét ondt ord om kropsdekorationer, implementater, glasøjne, gebis mm.
Jeg følte mig bare så alene ..
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-12 18:49

.... der er én, der følgårere dig..... Hvis jeg ikke havde fået en Don Joy-skinne på i stedet for gips, kunne jeg have været tuschet på prøve i 6 uger

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-04-12 18:50

Jeg har ingen tatoveringer desværre, men kunne godt tænke mig en..... så måske

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 29-04-12 18:54

Jeg optog det ikke som andet end et spørgsmål, som alle har delte meninger om, og dem skal man bare have lov til at beholde.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-12 19:01

Overvejede lidt i den spæde start - bare en lille een.

Men, jeg havde jo allerede set, hvor grimme, de kunne blive med tiden.

Så er der det med mig, at når alle andre går til højre, går jeg altid til venstre - gider ikke, at være kopist...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-04-12 19:09

kære molo, hvis du melder dig ind i en nudist- eller naturistforening, så får du nok et lidt større udvalg, og så behøver du sikkert ikke at føle dig så alene.
hvordan mon et gammelt menneske, som først nu bliver tatoveret vil se ud? vil plissererne i huden
blive glattet/strakt ud FØR stikket?
og så boiiiinnnng, når der gives slip.
I kan godt spare jer. jeg gør det ikke!

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 29-04-12 19:21

De kan tusses op og blive flotte igen.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-04-12 19:26

klatterup javist, men bliver huden så osse strammet op? smerter TO gange og ligeså økonomien?

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 29-04-12 19:32

Pjat, det gør ikke ondt (kun på Tegnebogen) og huden den skal du selv arbejde lidt med, (lodder og trisser)

(smiler meget)

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-04-12 08:19

Jeg synes det er fedt med tuscher.Her er en af dem.
http://peecee.dk/upload/view/364402

alimak

Kommentar
Fra : bosse1973

Dato : 27-05-13 15:38

Jeg fik lavet mine tusser herinde: http://www.citypiercing.dk

Det gjorde ikke specielt ondt og ser kanon godt ud.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 27-05-13 16:14

Jeg har for resten en lille tusch mere, det er en legetøjshund jeg fik af min Moster da jeg som 3½ år kom hjem fra børnehjem, jeg har den lille hund endnu og den sidder på mit højre underben.
Hunden sidder på bagbenene, og jeg elsker den stadig.

man skal ikke få lavet tatoveringer for pyntens skyld, det skal være noget som virkelig har betydning for en, og den skrøne om at det bliver rynket osv. det passer ikke.

jeg har et par små håndvægte, dem flytter jeg lidt på hver dag, og så gå jeg tur med mit lille gadekryds, og ingen af mine tatoveringer er blevet rynket, men tværtimod et moment til at holde sig i form.

Så venner en tusch eller flere kan også bære på gode minder.

Og får i det lavet ved en ordentlig tatovør, bruges der også ordenlige farver.

Kan i alle have god fornøjelse både med og uden tusch.